Site icon מקומונט גבעת שמואל

ניצחון ביתי ראשון למכבי גבעת שמואל

ביום שלישי האחרון שיחקה מכבי גבעת שמואל במסגרת המחזור ה-4 את משחקה הביתי השני העונה, הפעם מול הפועל ג’לג’וליה. זה נגמר בניצחון ראשון –  6:2 לקבוצה מהגבעה.

בשבוע שעבר התארחה מכבי גבעת שמואל במסגרת המחזור השלישי של העונה למשחק חוץ לא קל מול החמישית בטבלה, מ.ס נתניה ושוב הפסידה – הפעם בתוצאה הצמודה 1:2.

אחרי שלושה הפסדים רצופים מפתיחת העונה, ביום שלישי האחרון הבינו השחקנים מהגבעה, שהפעם מול קבוצת הפועל ג’לג’וליה, מנמושות הליגה (ליגה ג’ – שרון) זה פשוט “להיות או לחדול”.

שחקני הגבעה הבינו שהפעם, הם עולים לדשא בבית דגן וחייבים לטרוף אותו כבר מהרגע הראשון – וכך אכן עשו.

עם תחילת המשחק תקפו השחקנים בלבן את שער היריבה שוב ושוב כשכבר בדקה ה-6 היה זה איתי מחלוף שפרץ מצד ימין ובישל בצורה יפה למידן בן כליפא שכבש את השער הראשון, שפתח את החגיגה.

בדקה ה-24 איתי מחלוף שוב חילץ כדור משחקן של הקבוצה היריבה ובכדרור מושלם בין 4 משחקני ג’לגוליה בעט, הפעם בעצמו, לשער – וכבש. 2:0.

בדקה ה-29 כבש מידם בן כליפא את שערו השני (יהיו עוד..) אחרי כדור ארוך שהוא מקבל מלידור בן זקן ישר אל הראש ובנגיחה מדויקת לשער הוא מכניע את השוער. 3:0.

ניצחון היסטורי ראשון העונה. 6:2. שחקני מכבי גבעת שמואל. צילום: מערכת האתר

לא חלפה דקה, ואולי האופוריה והשאננות הובילו לחוסר ריכוז ולאיבוד כדור של גבעת שמואל בתוך רחבת ה-5. שחקני ג’לגוליה מנצלים את הבלבול והמהומה ומצמצים ל-3:1.

עוד 5 דקות חולפות ונגיעת יד ברחבת ההגנה של גבעת שמואל על ידי אחד הבלמים הובילה את השופט לפסוק לפנדל לטובת היריבה. חלוץ האורחת בועט חזק ומדויק ומכניעה בקלות את דוראל אבישר, שוער הגבעה. ועכשיו, התוצאה היא רק 3:2.

עדיין בתוך המחצית הראשונה, דקה 40, בעיטה חופשית מחוץ לרחבה נפסקה לקבוצה היריבה, והפעם, הצלה ענקית של השוער דוראל אבישר.שומרת על הרשת של מכבי גבעת שמואל נקיה הפעם.

בדקה ה-45, כבר בתוך תוספת הזמן, היה זה שוב מידן בן כליפא שהרים כדור קרן מדויק, ראה את השער פנוי וניצל זאת לבעיטה ישירה לשער – והשחקנים בלבן יורדים למחצית מעודדים, בהובלה של 4-2.

במחצית השניה שיחקו שחקני שתי הקבוצות באופן מסודר מעט פחות, וגם העייפות כבר ניכרה על מהלכי המשחק שהיו מתוכננים פחות ואקראיים יותר. בדקה ה-65 איתי מחלוף עובר לשחק קיצוני שמאלי, פורץ לרחבה, עובר 3 שחקנים וכובש שער נוסף. בדקה ה-90, נתי סדקה מרים קרן ארוכה ומדויקת, מידן בן כליפא, כן, שוב הוא, מנטר גבוה וכובש עם הראש  – שער רביעי אישי למשחק וחותם את התוצאה על 6:2 היסטורי למכבי גבעת שמואל המתחדשת.

הרכב פותח:
שוער: דוראל אבישר.
הגנה: מגן ימין אסף אהרון, מגן שמאל עידן שכטמן,
בלמים – יועד רזניק, מתן שכטמן.
קישור – ישי לוי, לידור בן זקן ונתי סדקה.
קיצוני שמאלי – עידו בטיטו, קיצוני ימני – איתי מחלוף, חלוץ – מידן בן כליפא.

חילופים:
דקה 55 ליאור כלילי במקום עידו בטיטו.
דקה 68 ניב רשתי עולה במקום אסף אהרון.
דקה 80 נתן נהרי עולה במקום איתי מחלוף שנפצע. דקה 87 דוד יעקב עולה במקום ישי לוי.

שערים – מידן בן כליפא 4, איתי מחלוף 2.
בישולים – איתי מחלוף 1, נתי סדקה 1, לידור בן זקן 1.