Site icon מקומונט גבעת שמואל

ניקוי בלחץ מים גבוה כפתרון היעיל והזול ביותר לניקוי כתמים קשים

הסרת כתמים ולכלוכים ממשטחים, מקירות חיצוניים, משבילים, מרצפות ומגרנוליט מחייבת ידע וציוד מקצועי. יש משטחי פנים וחוץ שקשה לנקות בגלל הכתמים הקשים שנוצרו עם הזמן ועקב בעיות גישה, למשל ניקוי לשלשת ממסתורי כביסה או ניקוי גרפיטי מגשרים וחזיתות מבנים. במצבים אלו השיטה האיכותית והיעילה ביותר להסרת הכתמים היא באמצעות מכונות ניקוי בלחץ מים גבוה.

כל המשטחים צוברים במשך הזמן לכלוכים וכתמים, בעיקר כתמי שמן, פיח, אבק, עובש, חלודה, רטיבות וכדומה. כמו כן, משטחים וקירות צוברים אבק ולכלוכים נוספים ההופכים לחלק בלתי נפרד מהמשטח וקשה להסיר את הלכלוך בשיטות ניקיון רגילות.

ניקוי כתמים ולכלוך ללא נזק למשטח

כדי להסיר את הכתמים הקשים מקירות חיצוניים המחופים באבן טבעית, בטיח או שליכט דקורטיבי או באבן ירושלמית, וכדי לשטוף ולהסיר כתמים מכל סוגי הרצפות והמשטחים, לרבות גרנוליט, אבנים משתלבות, דקים ורצפות בטון מוחלק – מומלץ להזמין חברה לניקוי בלחץ מים גבוה

חברה מקצועית תשלח צוות עובדים מנוסה עם מכונות שטיפה בלחץ מים גבוה, הצוות יבדוק את סוג הכתמים ויתאים את לחץ המים לעוצמה שאינה גורמת לנזקים למשטח המנוקה. חשוב לציין כי חברה מובילה לניקוי בלחץ מים גבוה מחזיקה מכונות שטיפה תעשייתיות של מיטב המותגים, אלו מכונות המסוגלות לספק לחץ מים סילוני ומדויק, לנקות את כל סוגי הכתמים והמשטחים בצורה חסכונית ויעילה, וכל זאת ללא שימוש בחומצות או בחומרי ניקיון רעילים המזהמים ופוגעים בסביבה.

ניקוי בלחץ מים גבוה. צילום: יח”צ

באמצעות מכונה תעשייתית לשטיפה בלחץ מים גבוה ניתן לכוונן את עוצמת הזרם בהתאם לסוג המשטח והכתם שיש לנקות. כמו כן, אפשר לנקות את המשטחים באמצעות לחץ מים חמים או קיטור, המכונה מחממת את המים לטמפרטורה גבוהה מעל 80 מעלות לצורך ניקוי יסודי והסרת הכתמים הקשים והעקשניים ביותר.

מהם יתרונות הניקוי בלחץ מים גבוה?

ניקוי בלחץ מים גבוה הפך לאחת משיטות הניקוי היעילות והמומלצות ביותר. שיטה זו מבטיחה יתרונות רבים כגון:

האם ניתן להסיר את כל סוגי הכתמים באמצעות לחץ מים?

אחרי שהבנתם את היתרונות והחסרונות של ניקוי בלחץ מים גבוה אתם בטח שואלים את עצמכם “האם בשורה התחתונה זה מתאים גם לי?”. אז התשובה, כמו בהרבה מקרים היא לא חד משמעית – כנראה שכן, אבל לא בטוח.

מומלץ ליצור קשר עם אנשי מקצוע שמתמחים בניקוי כתמים בלחץ מים גבוה, לתאר עבורם את המשטח ואת אופי הלכלוך, בשלב הבא ייתכן והם יבקשו מכם צילומים סרטון וידאו של השטח המיועד לניקוי, או אפילו ייזמו סיור מקדים, בעיקר במידה ומדובר בשטח משמעותי ונרחב – ורק אז ניתן יהיה להגיד אם ניקוי כתמים בלחץ הוא הפתרון בשבילכם, אבל ב-99% מהמקרים, זה צריך להתאים.