Site icon מקומונט גבעת שמואל

ניקוי חלונות בגובה

כיום בכל בניין גבוה קיימים חלונות. בניינים גבוהים משמשים עבור משרדים ממשלתיים, משרדי עורכי דין, מרפאות ציבוריות ופרטיות וכו’. הבנייה לגובה שמאפיינת את הבנייה בישראל ובמקומות רבים בעולם בעשרות השנים האחרונות מהווה אתגר לוגיסטי ומורכב לניקוי החלונות.

שיטות ניקוי חלונות בגובה

ישנן כמה שיטות לניקוי חלונות בגובה. השיטה הפופולרית כיום היא ניקוי באמצעות סנפלינג. יש שיטות מסורתיות יותר כמו פיגומים, במת הרמה או סל הרמה.
ניקוי חלונות על ידי סנפלינג מאפשר ניקוי למעשה בכל גובה, והשליטה היא על ידי המנקה. הגישה והנגישות לחלונות באמצעות סנפלינג גבוהה ונוחה מאוד.
ניקוי חלונות על ידי סל או במת הרמה שבהחלט גם קיים היום, משתמשים בו רבות במקומות בהם ניקוי על ידי סנפלינג לא אפשרי בגלל קושי לבצע עיגון הסנפלינג.
אפשרות נוספת לניקוי חלונות בגובה היא על ידי פיגום נייח או נייד, כאשר גם במקרה זה השימוש בפיגום הוא כאשר אין אפשרות לבצע את הניקוי באמצעות סנפלינג.

אוסמוזה הפוכה – שיטה חדשה לניקוי חלונות גבוהים. בשיטה זו משתמשים במים שלאחר שעברו תהליך פירוק האבנית והמלחים מהמים (פעפוע הפוך). המים בשיטה הזו מנקים את האבק והכתמים מהחלונות כך שגם המים מתייבשים מהר וגם לא נותרים סימני אבנית על החלון לאחר שטיפתו.

גורמים ללכלוך – ניקוי חלונות לגובה
האבק, הפיח, זיהום האוויר והלכלוך שמצטבר עליו ומזג האוויר, ושאר התנאים שנמצאים בסביבה אורבנית ותעשייתית מאלצים אותנו למצוא פתרונות לנקות את החלונות במגדלי משרדים או מגורים.
רק חברה מקצועית לניקוי חלונות בגובה כמו דוד קלין תוכל לתת לכם את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר עבור הצרכים שלכם.

צילום: Canva

דוד קלין – שירות ומקצועיות בניקוי חלונות לגובה

לחברת דוד קלין יש את ההסמכה לביצוע עבודות ושירותים בגובה. כיוון שניקוי חלונות בגובה רב טומן בחובו סכנות ואתגרים בטיחותיים, החשיבות להסמכה זו היא קריטית ומעניקה לנו וללקוחותינו שקט וביטחון במסגרת ביצוע הניקוי.
אנחנו מספקים שירות לכלל הלקוחות שלנו בפריסה רחבה, הניסיון, המוניטין והשם של חברתנו קיים אך ורק בזכות שביעות הרצון בקרב לקוחותינו מהשירות שהם קיבלו מאיתנו.
כמובן חומרי הניקוי שלנו איכותיים וידידותיים לסביבה, אינם גורמים נזק לחלונות, אינם שוחקים או גורמים לחלון לדהות או להיטשטש, ואינם מסוכנים לבני האדם שעלולים לבוא איתם במגע במהלך ניקוי חלונות בגובה.
האמינות של דוד קלין ידועה בתחום ניקוי חלונות ועל כך יעידו השם שלנו, הניסיון שצברנו ושביעות הרצון של לקוחותינו.
לדוד קלין וותק של 15 שנה בתחום ניקוי חלונות בגובה, ובביצוע פרויקטים בכל המגדלים ובכל מרכזי התעסוקה הגדולים בישראל. לצוות הניקוי של דוד קלין יש זמינות מיידית לצרכים שלכם ואנחנו נקבע אתכם תאריך לניקוי החלונות בגובה בלי שתצטרכו להמתין תקופות ארוכות, ללא דחיות וללא עיכובים.

ניקוי חלונות בגובה – דוד קלין

אתם מגיעים למשרד שלכם במרכז עסקים יוקרתי ואתם לא אוהבים את הפער בין הנקיון והאסתטיקה של המשרד שלכם והמרחב העסקי שלכם לבין הנוף העכור שנשקף מבעד לחלונות המאובקים והמלוכלכים של הבניין? אין סיבה שתמשיכו לסבול. התקשרו אלינו ונדאג שתוכלו לראות את הנוף מהמשרד שלכם בצורה נעימה ותוכלו לארח לקוחות שלכם בלי חשש למה הם יגידו על המשרד המלוכלך.

 

נכתב ע”י צוות הקריאייטיב של צריח מדיה – אסטרטגיה שיווק ופרסום