Site icon מקומונט גבעת שמואל

ניקוי ספות מקצועי

ניקוי ספות למען השקט הנפשי

הספות שלנו נהנות מעיצובים שונים ובסגנונות שטרם ראינו כמוהם בעבר, שחלקם מאתגר וחלקם קלאסי, חלקם מחומרים מסורתיים וחלקם מחומרים מיושנים. כל הספות מיוצרות אמנם מחומרים טובים, כך אנחנו מקווים כשאנחנו קונים אותן, ולכן התחזוקה הנכונה שלהן היא הבסיס להנאה מהן שנים רבות. כשמדובר על תחזוקה אנחנו מתכוונים לא רק לשמירה על המסגרת שלהן שלא תחטוף מכות וחבטות, אלא גם לשמירה על הריפוד של הספה מכל משמר כדי שייראה עדיין מצוין לאחר שנים. ניקוי ספות הוא הדרך הטובה ביותר לספק לעצמכם את המראה הרצוי של הספה גם שנים לאחר רכישתה, יחד עם יתרונות שונים נוספים שמעניק הניקוי לרהיט החביב עליכם.

ניקוי ספה למען ההיגיינה

בין אם יש לכם ילדים בבית או בין אם הספה משמשת רק אתכם ואת האורחים שלכם, היא סופגת לתוכה במשך שנים רבות לכלוך שאנחנו לא מבחינים בו בדרך כלל. מדובר בפירורים, אבק, עפר, נוזלים שונים שנשפכים עליה, מזון, חומרים שונים כמו זיעה והפרשות ועוד. הספה שלנו יכולה לספוג את כל זה אבל יש לזה מחיר והוא ההיגיינה שלה. אבק ולכלוך צוברים חיידקים וקרדית אבק הבית, שאריות מזון מרקיבות ומפתחות בקטריות, נוזלים והפרשות פשוט מפתחים עובש ופטרת, ועוד לא התחלנו לדבר על הריחות והכתמים הדוחים שאף אחד לא רוצה לראות ולהמשיך לשבת עליהם או לארח אחרים שישבו עליהם.

ניקוי מקצועי בלבד 

ספה {תמונה: pixsaby}

אל תנסו לנקות את הספה שלכם לבד, במיוחד אם היא מתוצרת טובה שעשויה להחזיק מעמד שנים. יש להזמין צוות ניקוי שיבחן את טיב הבד וחוזקו, את הצבעים שלו ועמידותם, את האפשרות לפרק את הריפוד מהמסגרת או לבצע ניקוי בספה כמו שהיא, ואת עומק הלכלוך והחומרים שיש להשתמש בהם נגדו. צוות ניקוי ספות מקצועי משתמש בחומרים תקניים ובטוחים לשימוש שיוכלו לנקות את הספות שלכם בצורה יסודית מבלי לגרום נזק בריאותי ליושבים עליה. כמו כן, תהליך הניקוי יהיה כזה שלא יפגע בבד הריפוד ויגרום לו נזקים בלתי הפיכים כמו התכווצות או דהיית צבעים. הבד עצמו ישמור על מרקמו ועל תכונותיו הטובות מבלי להחליף צבע וכך תוכלו ליהנות מהספה שנים רבות נוספות.