Site icon מקומונט גבעת שמואל

ניקול ראידמן תמשיך לעונה שנייה כפרזנטורית של גלי, וכל רווחיה יתרמו

ניקול ראידמן ומישל פרזנטוריות של רשת גלי. צילום: אלכס ליפקין

עקב הצלחת הקמפיין הראשון של ניקול ראידמן ושני ילדיה רשת גלי בחרה בהם לקמפיין נוסף. במהלך חודש מרץ תעלה רשת גלי קמפיין להשקת קולקציית אביב-קיץ 2018 בעלות של כ-3 מיליון ₪ כל שכרם של ניקול וילדיה יועבר במלואו כתרומה אשר תתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים.

אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן (31) חתמה אמש על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי.

כמו בעונה הקודמת, ראידמן תככב בקמפיין יחד עם ילדיה: מישל בת ה-7 וריצ’י בן ה-3.

ריצ’י ומישל ראידמן. צילום: אלכס ליפקין

במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים. ילדיה של ראידמן יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה.

היקף הקמפיין נאמד ב כ- 3 מיליון ₪, אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין יעלה בחודש אפריל, עם השקת קולקציית אביב-קיץ 2018 של רשת גלי. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12, ערוץ 13 וערוץ 14, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים,  ובנקודות המכירה.

“זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה”

לדברי דן איתמר סמנכ”ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה בין היתר גם רשת גלי: “אין ספק שהקמפיין הראשון עם ניקול ראידמן היה מוצלח מאוד, זכיר ואהוד בקרב הציבור וכן העביר את המסר של חוזק וגודל המותג. הקמפיין הקרוב מושקע אף יותר ואני בטוח שהוא לא ישאיר אתכם אדישים וכמובן יעלה חיוך על פניכם.”

ניקול ומישל ראידמן. צילום: אלכס ליפקין.

עוד הוסיף איתמר: “אנו שמחים שלניקול וילדיה חשוב לתרום את מלוא שכרם לטובת הקהילה. עובדה זו מתחברת לערכי הקבוצה ומהווה חלק בלתי נפרד ממדיניות הקבוצה. לדבריו: “קבוצת בריל תורמת לקהילה בדרכים רבות ושונות ובניהם שת”פ רחב וארוך טווח עם עמותת “גדולים מהחיים”. זכינו בפרזנטורית מוכשרת עם ערכים, אותם ניקול מעניקה לילדיה, הכוללים תרומה לקהילה ולנזקקים, זהו דבר שמרגש אותנו מאוד.”

לדברי ניקול ראידמן: “שמחתי שחברת גלי בחרה בנו לקמפיין נוסף, עקב ההצלחה הרבה של הקמפיין הראשון. זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן. יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אלו הם הערכים אותם חשוב לי להנחיל לילדיי וחשוב לי ביותר לחנך אותם לאור ערכים אלו. אני מקווה שפרזנטורים נוספים ייקחו מאתנו דוגמה ויתרמו אף הם למען הקהילה ולמען הזקוק לעזרה, גם אם לא את הסכום המלא כמונו, אשמח אם כל אחד יתרום את חלקו למען האחר.”

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

אביב הגיע פסח בא, ויריד אופנה ומתנות לחג מגיע איתו

“קרוב לבית, קרוב ללב”: מה עשו אושיות הסטייל והאופנה של המגזר הדתי דווקא בגבעת שמואל?

פורים ללא הפסקה: סיכום החגיגות בגבעת שמואל