Site icon מקומונט גבעת שמואל

ניקיון אחרי שיפוץ בגבעת שמואל – שווה את ההשקעה

שיפוצים הם תקופה מרגשת עבור בעלי דירות רבים בישראל, שכן הם מביאים לשינויים ושיפורים מחודשים בחללי המגורים. עם זאת, לאחר סיום עבודות השיפוץ, בדרך כלל נותרת מאחור כמות ניכרת של אבק, פסולת ושאריות. ניקוי נכון הוא חיוני כדי להחזיר את הניקיון, ההיגיינה והנוחות לביתך. חברות ניקיון בגבעת שמואל מספקות שירות ניקיון אחרי שיפוץ, וזאת במטרה לסייע למשפצים לנקות ביסודיות את הנכס במהירות האפשרית.

מה כולל השירות? ריכזנו עבורכם את הסעיפים החשובים

משטחים ורצפות

התחום העיקרי שיש לטפל בו לאחר שיפוץ הוא הרצפה. אבק ופסולת נוטים להצטבר על משטחים, ארונות, אדני חלונות ומשטחים שטוחים אחרים. ניגוב רגיל עם סחבה אינו דומה לפעולה של מכונת פוליש מקצועית בה נעזרת חברת ניקיון ע”מ להסיר כתמי צבע כאלו ואחרים. שירות ניקיון אחרי שיפוץ כולל קירצוף יסודי של הרצפה תוך התאמה של חומרי הניקיון לסוג הרצפות.

קירות ותקרות

שיפוצים משאירים לרוב שכבת אבק ואולי אף נתזים של צבע על קירות ותקרות (אפילו על משקופים ודלתות). יש להתחיל עם ניקוי אבק יבש של המשטחים עם מטלית מיקרופייבר כדי להסיר פסולת רופפת. לאחר מכן, יש להשתמש בתמיסת ניקוי עדינה ובספוג או מטלית כדי לנגב בעדינות את הקירות והתקרות. חשוב להיזהר שלא לפגוע במשטחים או טפטים שנצבעו זה עתה.

צילום: FREEPIK
חלונות וזכוכית

במהלך תהליך השיפוץ, חלונות ומשטחי זכוכית עלולים לצבור לכלוך, צבע ושאריות דבק. יש לנקות היטב את החלונות והזכוכית בעזרת חומר ניקוי מתאים לזכוכית או תערובת של מים חמימים וחומץ. שימו לב גם למסגרות החלונות, המסילות והאדנים. בנוסף, יש להסיר את כל סרטי ההגנה או מדבקות שהודבקו במהלך השיפוץ. ניקיון אחרי שיפוץ כולל ניקוי של מסילות ע”י משאבת מים. כמו כן, חברת ניקיון בגבעת שמואל תסייע בניקיון חלונות גדולים (אותם קשה לנקות לבד).

פתחי אוורור ומזגנים

עבודות שיפוץ יכולות להזרים אבק ופסולת ברחבי התעלות של מיזוג האויר. כדי לשפר את איכות האוויר בתוך הבית, יש לנקות בצורה יסודית את מסנני אוויר (או אפילו להחליפם). פעולות אלו יסייעו לעזור להסיר אבק שהצטבר ולהבטיח זרימת אוויר נקייה בכל הבית.

נגיעות אחרונות

לאחר השלמת הניקוי הגדול, יש להתמקד בנגיעות האחרונות כדי להחזיר את הרעננות לחלל המשופץ. יש לנקות אבק ולנקות גופי תאורה, להחליף נורות שרופות, לנקות תריסים, שטיחים וילונות וכו’. לפני שמזמינים ניקיון אחרי שיפוץ, מומלץ לתאם עם החברה את רשימת הסעיפים המפורטת שיש לנקות. בכל בית ישנם פריטים מסוג שונה ולכל בעל דירה הדגשים שלו.

לסיכום

שירות ניקיון לאחר שיפוץ הינו חיוני להחזרת הניקיון והנוחות לביתכם. ניתן למצוא בגבעת שמואל מספר חברות ניקיון אמינות ומקצועיות, המספקות שירות זה בעלות משתלמת. ההמלצה שלנו היא שלא להתפשר על שירות זה שכן לכלוך של שיפוץ יכול להגיע לכל פינות הבית וממש לפגוע בבריאות.