Site icon מקומונט גבעת שמואל

נירה סימן-טוב תתמודד בבחירות הקרובות מטעם רשימת “ביחד”

עו"ד מורדי קלפה המתמודד לראשות עיריית גבעת שמואל, מסביר כי ההחלטה לצרף את נירה סימן-טוב לרשימת "ביחד" היא בשל היותה אשת עשייה אמיתית עם קבלות.

נירה סימן טוב (45), הנדסאית בניין בכירה ובעלת רקורד עשיר בהנדסה אזרחית,עוסקת בעשייה ציבורית מזה שנים רבים.נירה ובעלה הם תושבים וותיקים בגבעת שמואל. נירה מסבירה כי ההחלטה לחבור לעו"ד מורדי קלפה היא בראש ובראשונה בשל היותו איש ניהול מצוין: "כל מי שבא במגע עם עיריית גבעת שמואל בתקופה בה מורדי היה המנכ"ל הבין מהר מאד מי היחיד שיכול לנהל את העניינים ברצינות ובמקצועיות".

נירה סימן טוב:"מלבד היותו איש ניהול מצוין לדעתי מייצג קלפה באישיותו את גבעת שמואל היפה:איש משפחה, איש של חינוך ותנועות נוער איש שאוהב לעזור לכולם ותמיד עם חיוך. יש מספר מועמדים אשר רוצים להחליף את ראש העיר הכושל – בן ארי, אך רק קלפה ידע לעשות זאת כמו שצריך ולתת לעיר את הדחיפה שהיא כה זקוקה יחד עם נשמה בעשייה.כאשר ניבחר להנהיג את גבעת שמואל אפעל לקידום תחומי התרבות ואיכות הסביבה בגבעת שמואל".    

יו"ר תנועת "ביחד" עו"ד מורדי קלפה: "אני מברך על הצטרפותה של נירה סימן-טוב לשורותינו. כאשת מקצוע עם קבלות ופעילות רבת שנים בתחום התרבות ואיכות הסביבה אני סמוך ובטוח כי תרומתה לגבעת שמואל תהיה גדולה מאד. את הערך המוסף שמביאה נירה אני רואה כחלק בהשלמתו של פאזל  ברשימה מגוונת שתביא לידי ביטוי את כל צרכי התושבים: דתיים וחילוניים,ותיקים וחדשים צעירים ומבוגרים. ביחד נפעל 24 שעות ביממה כדי לתת לתושבי גבעת שמואל את מה שמגיע להם – הטוב ביותר.