Site icon מקומונט גבעת שמואל

ניתוח אף – מה צריך לדעת?

ניתוח אף נחשב אחד מהניתוחים הפופולריים ביותר בקרב בני אדם והוא נועד בדרך כלל לשפץ את מראה האף או במקביל לפתור בעיות רפואיות. אנשים שבוחרים פרוצדורה כזו עושים אותה מסיבות שונות כאר הסיבה העיקרית היא הרצון להשוות מראה פרופורציונלי לפנים ולאפשר אף הרבה יותר נעים למראה, מעוצב וכזה שמקנה יופי חיצוני ואסתטיקה.

מי שעבר את הניתוח יכול לבחור במבנה האף עליו תמיד חלם, כאשר בין היתר יש את מי שיבחר בניתוח אף שאינו משנה את המבנה שלו אלה כזה שעוסק בפתיחת מחיצות, הסרת פוליפים וביצוע פעולות שונות שעוזרות לתקן את הנשימה.

לעיתים הרופאים ישלבו ניתוח פלסטי עם ניתוח רפואי – מה שיאפשר יתרון נפלא של עיצוב אף ופתרון בעיות רפואיות.

אבל כיצד מתבצע ניתוח כזה?

ניתוח אף מתחיל תמיד מאבחנה של האף ושיח. ייעוץ עם המטופל מול הרופא המנתח. הרופא שהוא ממנתח פלסטי במקצועו מתחיל בתכנון של מראה האף לפי הצרכים של המטופל והמצב הבריאותי תוך תיאום ציפיות מול המטופל.

מומחים בניתוחי אף יודעים כיצד להתאים את המבנה הנכון ביותר עבור מטופל ויצירת מבנה מסוים ובכך יכולים להגשים שאלות שנוגעות למראה הפנים הכללי.

freepik

לאחר שבונה מנתח פלסטי תוכנית עבודה – המטופל מקבל הדמיה ממוחשבת ורואה כיצד יראה אפו לאחר ניתוח תוך שהוא בוחר אם לשלב תיקון בעיות רפואיות בזמן הניתוח – מה שמומלץ מאוד במידה ואכן יש בעיות במבנה האף כמו מחיצות לא תקינות, פוליפים או סחוסים.

לאחר מכן יעבור המטופל סדרה של בדיקות שיעזרו לבדוק כיצד אפשר לעבור את הניתוח על הצד הבטוח ביותר, כאשר המומחים מבצעים בדרך כלל את הבדיקות דרך קופת החולים של המטופל או בקליניקה עצמה.

בכל מקרה, לאחר שנעשה ייעוץ וברור רפואי – בוכרים המנתחים בשיטת הניתוח המתאימה ביותר כאשר ישנה שיטה של פתיחת האף ותיקון מחיצות אף, הסרת פוליפים כמו גם עיצוב המבנה של האף וישנה שיטה של ניתוח אף סגור בו הרופא פועל עם מכשירים קטנים שעוזרים לבצע תיקונים באף בעיקר רפואיים.

יש טיפולים המשלבים בין ניתוח פלסטי לרופאי בהם נעשה שיוף של עצם האף, הצרת נחיריים, קיצור של האף ושאר פעולות שנועדו לספק את המראה המעוצב והנכון ביותר עבור המטופל.

לסיכום, בכל מקרה שאתם בוחרים  לבצע ניתוח אף יש לבצע את הפעולה תמיד על ידי מנתח פלסטי מומחה כמו ד”ר מרקוס הראל ורק באמצעות מומחים ולאחר ביצוע כלל הבדיקות כל העצות וכל מה שצריך לניתוח בתוך ומושלם. אז זה הזמן להגשים חלום, להרגיש טוב יותר ולהיות בריאים ומאושרים.