Site icon מקומונט גבעת שמואל

נפגשים בגבעה בגיל 60 לרגל חגיגות ה-60

בשנת העצמאות ה-60 למדינת ישראל החליטו בוגרי מחזור יג' של בית הספר יגאל אלון לקיים פגישת מחזור בשנתם ה-60. על ארגון המפגש הייתה אמונה הגב' נאוה אגמון, בתו של שלמה בן אלקנה השומר הראשון של גבעת שמואל ובתה של הרטה המורה המיתולוגית לחינוך גופני של גבעת שמואל.

סייע לארגון איציק מוסן, שטרח כל המפגש לשמור על מורל החברים והזכיר לחברים חוויות מהימים עברו.

הבוגרים התחילו את המפגש בחורשה הפעילה ע"ש שלמה בן אלקנה, השומר הראשון של גבעת שמואל, שבשכונת "רמת הדר". התרגשות אחזה בכולם. הבוגרים שלא ראו אחד את השני שנים רבות היו נרגשים עד מאוד.

ראש העיר, זמיר בן ארי, קיבל את פניהם בפארק אלקנה וברך אותם: "נסחפתי בהתרגשות האופפת פה את כולנו, אנשים שלא ראו אחד את השני שנים רבות נפגשים לאחר שנים וכאילו לא נפרדו מעולם".

נאווה בן אלקנה הצטרפה לברכות: "ברוכים הבאים. אנחנו בוגרי מחזור יג' הגענו מכל התפוצות: פולין, עירק, בולגריה, סוריה. אנו ערב רב של אנשים מכל התפוצות. מעולם לא אמרנו מילה של גזענות. היינו חבורה עליזה ונחמדה. הייתה לנו ילדות מאושרת. אנו גאים שזכינו להיוולד פה בגבעת שמואל. את המפגש אנו מתחילים דווקא פה בכרם הזיתים ע"ש בן אלקנה, חורשה פעילה שהוקמה הודות ראש העיר, זמיר בן ארי, למען שימור ההיסטוריה של המקום. מקווה כי מפגש זה יביא לעוד מפגשים מסוג זה".