Site icon מקומונט גבעת שמואל

נקודת הזנקה חדשה של מד”א נחנכה בעיר גבעת שמואל

(צילום: באדיבות דוברות מד”א)

באירוע חנוכת נקודת ההזנקה שנערך בגבעת שמואל, לקחו חלק ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני, מנכ”ל העירייה גבי חדד, מנהל מרחב ירקון במד”א חיים דורי, הנהלת מד”א, עובדים ומתנדבים. נקודת ההזנקה החדשה והאמבולנס אשר מוצב בה נותן מענה לתושבי העיר גבעת שמואל, המונים כ-25 אלף נפש ולציריים המרוכזים הסובבים אותה בהם גם כביש 4 וכביש 471 ולערי הסביבה.

האמבולנס שמוצב בנקודת ההזנקה החדשה בגבעת שמואל יפעל במהלך כל ימות השבוע ע”י עובדי ומתנדבי מד”א. בגבעת שמואל מתנדבים 25 מתנדבים מתוכם 15 חובשי רפואת חירום נהגי אמבולנס ו- 10 מתנדבי נוער מגישי עזרה ראשונה. בעתיד הקרוב מתוכנן להיפתח קורס מגישי עזרה ראשונה וקורס חובשי רפואת חירום נהגי אמבולנס בגבעת שמואל על מנת להכשיר תושבים נוספים מהעיר להתנדבות במד”א. בנוסף צפויים כונני מד”א בגבעת שמואל לקבל גם אופנוע-כונן מד”א שיסייע בהגעה המהירה לקריאות חירום.

בשנה האחרונה, הוזנקו צוותי מד”א ללמעלה מ-870 קריאות חירום בעיר גבעת שמואל בהן העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים למעלה מ- 600 חולים, טיפלו בלמעלה מ- 40 מתאונות דרכים וב- 104 בני אדם  שנפצעו באירועים שונים, 9 יולדות פונו באמבולנס של מד”א לחדרי הלידה.

מנהל מרחב ירקון במד”א דורי חיים: “האמבולנס החדש שמוצב בעיר מתחילת חודש מאי כבר הוזנק ללמעלה מ- 350 אירועים והציל את חייהם של רבים. בני הנוער מד”א האיכותיים של גבעת שמואל והמתנדבים הבוגרים של מד”א מהעיר מהווים מכפיל כוח משמעותי ומסייעים במתן מענה לתושבי הגבעה 24 שעות ביממה. אני גאה במתנדבי הנוער והבוגרים בעיר ומודה לעירייה על שיתוף הפעולה הפורה מתוך דאגתם הכנה לרווחת תושבי גבעת שמואל.”

(צילום: באדיבות דוברות מד”א)

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “אני רוצה להודות למד”א על המאמצים הרבים שמשקיע הארגון למען הצלת החיים בעיר, נקודת ההזנקה החדשה תשרת נאמנה את תושבי העיר והסביבה. הנוער המתנדב במד”א הוא נוער איכותי ומוביל אשר מסב גאווה לעיר ואני סמוך ובטוח כי בזכות התחנה החדשה יתגייסו בני נוער רבים נוספים בעיר לשורות מד”א.”

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין: “הקמתה של נקודת ההזנקה החדשה בגבעת שמואל תרמה רבות לשיפור השירות וצמצום זמני התגובה של הגעת צוותי מד”א לאירועי חירום. מיקומה של נקודת ההזנקה בגבעת שמואל היא משמעותית ביותר, שכן היא תוכל לספק מענה מהיר יותר למגוון רחב של אירועים בעיר ובכבישים מרכזיים שסובבים אותה. אני מבקש להודות לעיריית גבעת שמואל וליוסי ברודני העומד בראשה על שיתוף הפעולה הפורה והתרומה הרבה לפתיחת נקודת ההזנקה”.