Site icon מקומונט גבעת שמואל

נרשמים לקורס הנהלת חשבונות 1+2

אין ספק כי הנהלת החשבונות נמנית על המקצועות הפיננסיים החשובים והנפוצים ביותר במשק, כאשר בעלי הכשרה בתחום נהנים מקשת רחבה של אפשרויות תעסוקה וגם ממגוון תפקידים שניתן למלא בארגונים שונים. לכן, למעוניינים בהשתלבות מהירה ופשוטה יחסית בשוק העבודה, שהינה מתגמלת ופותחת אפיקים לקריירה משמעותית, כדאי להירשם לקורס הנהלת חשבונות 1+2 במכללת אינטלקט אקדמון.

למה דווקא אצלנו?

בישראל ובאזור הצפון פועלות לא מעט מכללות המציעות קורסי הנהלת חשובות בסיסיים ומתקדמים. המכללה שלנו היא אחד המוסדות הוותיקים והמוערכים בצפון, אשר בשעריו עברו עשרות אלפי תלמידים ובוגרים שסיימו בהצלחה הכשרות מקצועיות וקורסים במגוון תחומים. המכללה שלנו פועלת בחלוקה ל- 3 חטיבות מרכזיות, ואחת מהן היא חטיבת המנהל וההייטק שמתכננת ומבצעת תוכניות גם בתחום הנהלת החשבונות. החטיבה בונה את התוכנית על פי דרישותיו של משרד הכלכלה, כך שיעסקו בכל הנושאים המעשיים והעיוניים הדרושים להשתלבות טובה בשוק העבודה ולקבלת התעודה המקצועית.

Pixabay

בנוסף, אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להעמיד לרשות תלמידינו את מיטב המרצים בארץ, והדבר נכון גם לגבי קורסי הנהלת החשבונות. מדובר במרצים מנוסים מאוד ובעלי ידע מעמיק בהנהלת חשבונות בכלל ובהוראתה בפרט. הכיתות הקטנות שבהן נערכים השיעורים מאפשרים למרצים להכיר באופן אישי וקרוב כל אחד מהתלמידים, לתת מענה לכל קושי ואתגר, לספק עצות והמלצות, וליצור אווירה נעימה ותומכת בתוך הכיתה.

ולמה דווקא הנהלת חשבונות?

אם יש לכם ראש למספרים ואתם חושבים על השתלבות מהירה יחסית במקצוע מעניין ומתגמל, קורס הנהלת חשבונות 1+2 פותח לכם את הדלת לקריירה משמעותית. חשוב לדעת שבשנים האחרונות גברו הדרישות החשבונאית מטעם הגופים המפקחים על המשק, ובפרט רשות המיסים, וכמו כן נכנסו תוכנות וטכנולוגיות שמארגנות ומקלות על העבודה. מסיבה זו גובר הביקוש לאנשי מקצוע המחזיקים בתעודה ממשרד הכלכלה על ידי חברות וארגונים עסקיים, ציבוריים וממשלתיים מכל מגזרי המשק.

מלבד סיכוי טוב מאוד למצוא עבודה במהירות, מי שסיים את הקורס במכללה שלנו מקבל מקפצה להתקדמות. זאת מאחר שלאורך הזמן הופך מנהל החשבונות למרכיב מרכזי בהתנהלותם של ארגונים, מה שמוביל לסיכויים מצוינים להעסקה ארוכת טווח ולתנאים משופרים. אכן, הסטטיסטיקה מראה שיותר מ- 150 אלף גברים ונשים עובדים כיום בתחומי הנהלת החשבונות במשק הישראלי. תנאי ההעסקה שלהם משתנים כמובן בהתאם לוותק, למעסיק, לתחומי האחריות וכדומה, אך בהחלט ניתן להצביע על תנאים ממוצעים טובים גם למתחילים הנעים בין שבעת אלפים לחמישה עשר אלף ₪ בחודש. זאת כמובן, לצד האפשרות להמשיך לקורסים מתקדמים בהנהלת חשבונות ובחשבות השכר, שיכולים להקפיץ את המשכורות והקריירה לעבר אופקים חדשים.

 

רוצים לדעת אם גם אתם יכולים להתקבל לקורס? מעוניינים לשמוע איך הוא בנוי ומהם הנושאים הנלמדים בו? למידע נוסף והרשמה פנו כעת למכללת אינטלקט אקדמון ב- * 9233.