Site icon מקומונט גבעת שמואל

נשים בהריון – ספורט מועיל לבריאות שלכן

נשים הרות רבות עוברות את מהלך הלידה במאמצים רבים, בכאבים בלתי נסבלים שאינן יכלו לתאר לעצמן, וחושקות בהזרקת אפידורל על מנת למהר את קצב הלידה, ולהעביר את הכאב. יוגה לנשים בהריון הוא תחום חדיש שמביא עמו עולם חדש של נשים שמגיעות מוכנות לשלב הלידה, בעזרת תרגילי הנשימה המוכנות הגופנית שהן רכשו במהלך שיעורי היוגה.

כיצד עוזרת יוגה לנשים בהריון?

נשים בהריון שתרגלו לפני לידתן המון תרגילי יוגה, מצליחות להגיע למצב שהן יולדות גם בעת הכאבים של הצירים בצורה הנכונה והטובה ביותר. הצורה שבהן הנשים נמצאות מהלך לידתן מביא אותן לשלווה ולתנועות ונשימות נכונות, כך שיעבירו את הלידה בצורה בריאה ושלא יצטרכו שום תכשיר שיזרז את הלידה או יפחית את כאבן.

מה עושים במהלך היוגה?

מהלך היוגה מתרגל את הנשים ההרות לבצע פעולות טבעיות, שמשאיר אותן מפוקסות בתהליך, ולהתעלם מהכאב ולעשות את פעולת ההיריון בצורה הנכונה ביותר. להלן התרגילים:

כיצד הרפיה עוזרת לנשים הרות?

הרפיה הוא אחד התרגילים שמשאיר את הנשים מרוכזות בלידה. בכל סיטואציה, במידה והאדם יתרכז בכאב שהוא חש, הכאב לא יחלוף, ואף יתגבר. נסו כעת, במהלך הישיבה הנכם צוברים שרירים תפוסים, והדם שלכם מאט את הקצב. במידה ותתרכזו בכאב החלש שנוצר מההתכווצות שרירים ומהדם שמאט את הקצב, תוכלו להרגיש בבוא הזמן בכאב גדול יותר. מצב של שרירים קטני שכואבים אי אפשר להשוות לאישה שחוות צירים, כשהחור צריך להתרחב וממנו יוצא התינוק. הכאבים אותם עוברת האישה איננה עוברים בדעתו של אף אדם, אך אישה הרה שנמצאת בשיעורי היוגה מספר פעמים רב, יכולה להשיג ריכוז בדברים אחרים מלבד הכאב.

שיעורי יוגה לנשים בהריון הינם שיעורים מהמומלצים שיש. צרו קשר כעת, והכינו את גופכן להיריון.

יוגה בהריון.צילום Pixbay