Site icon מקומונט גבעת שמואל

נשים למען נשים: גבעת שמואל מציינת את יום האישה הבינלאומי

כוח נשי: את יום האישה הבינלאומי ציינו נשות גבעת שמואל בדרך שונה ומיוחדת – 12 מנשות העיר פתחו את ביתן והרצו על נושאים שונים ומגוונים. “יש אצלנו בגבעה כוחות מקומיים מהטובים שיש והמטרה היא קידום וחשיפת עסקים בבעלות נשית”.

האירוע המיוחד והחדשני אשר התקיים ברביעי וחמישי האחרונים היה בסימן “נשות גבעת שמואל מרצות ומארחות נשים”. עם 6 הרצאות שהתקיימו כל ערב במקביל, יכלו נשות הגבעה ליהנות מהרצאות מגוונות בנושאים כמו: אינטליגנציה רגשית, איפור, עיצוב פנים, נשים עצמאיות ומיניות. את הכרטיסים רכשו הנשים בעלות מופחתת.

נשים למען נשים. יום האישה בגבעת שמואל. תמונה: דוברות עיריית גבעת שמואל

הרעיון הוא פרי יוזמתן של שירה גבאי יועצת ראש העיר למעמד האישה וחברת המועצה מיכל נתנאל יו”ר הועדה לשיווין מגדרי שמסבירות: “השנה בחרנו בקונספט שונה שבו נשות גבעת שמואל מרצות ומארחות. “יש אצלנו בגבעה כוחות מקומיים מהטובים שיש והמטרה הייתה  לקדם ולחשוף עסקים בבעלות נשים”.

נשות העיר נקראו לבחור מבין מגוון הרצאות מרתקות של הנשים שפתחו את ביתן והרצו בעצמן, כל אחת בתחום התמחותה. מהעירייה מוסיפים: “אם לשפוט לפי שביעות הרצון והצלחת האירועים, הקונספט יאומץ גם בשנה הבאה”.

אחת מהמרצות שפתחה את ביתה היא שלומית דאובה, בעלת סטודיו לעיצוב פנים בגבעת שמואל.  “שמחתי לארח את נשות הגבעה, בערב שכולו בסימן העצמה נשית וכוח נשי. אני מאמינה שעיצוב מחבר בין אנשים, ולכן לא יכולתי לחשוב על דרך טובה יותר לחגוג את יום האישה מאשר לארח את מגוון הנשים בגבעה ולחשוף אותם אל עולם עיצוב הפנים”, סיפרה שלומית.

המשתתפות ציינו “זכינו ליהנות מנשות גבעת שמואל שהרצו בפנינו והעשירו אותנו בעולמות תוכן חדשים ומעניינים”.

הנשים המשתתפות ב”נשות גבעת שמואל מרצות ומארחות נשים”: מיכל לווינגר פשין, שרי פרויליך, לילך אברגיל גוריון, רוני פדידה, שרי אשכנזי, חן גלאון, מירי בן-דוד ליוי, שלומית דאובה, אורי אגוז, אסנת גולדפרב-ארזואן, חגית אליה, ד”ר מיקי ירום.

שלומית דאובה בהרצאתה: עיצוב שמחבר. צילום: נועה ינאי
נשים למען נשים. יום האישה בגבעת שמואל. תמונה: דוברות עיריית גבעת שמואל

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

קורא תיגר: רו”ח גל לנצ’נר יתמודד על ראשות עיריית גבעת שמואל

מה קורה בהולמס פלייס בגבעת שמואל?

“בזכותך השיחה הזו מתקיימת, הצלת את חיי” – תושב גב”ש, ברוך שטרנטל, מכיר טובה