Site icon מקומונט גבעת שמואל

סדנת רכיבה טיפולית לבני נוער בגבעת שמואל

בני נוער מכיתות ח’-ט’ בגבעת שמואל, השתתפו השבוע בסדנת רכיבה טיפולית ייחודית, אותה קיימה היחידה לקידום נוער של האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת שמואל במסגרת פעילויות מוגנות קיץ.

את הסדנה העבירו שתי מדריכות רכיבה מקצועית המתמחות בהנחיית נוער והיא כללה 13 מפגשים, שהתקיימו כולם בבית הספר לרכיבה ברמת גן. במהלך הסדנה למדו הנערים בעזרת הרכיבה, להתחבר לסוס, לתת ולקבל מממנו אהבה, ללמוד להשתלט על דחפים ולעבוד על משמעת עצמית ושליטה פנימית וחיצונית. בכל פעם, קיבלו הנערים סוס אחר, אליו נדרשו להתחבר, להשתלט ולהתמודד עימו.

במפגש הסיום שהתקיים השבוע בנוכחות הוריהם, קיבלו הנערים תעודת הוקרה וצפו בהופעה ייחודית של תרגילי רכיבה עם הסוסים אותם הובילו הנערים. ההורים הביעו את תודתם והערכתם לפעילות מיוחדת זו של העירייה.

מנהלת אגף לשירותים חברתיים, אתי סומך: “מטרת הסנדה הייתה להעניק לבני הנוער חוויה ייחודית ומהנה, לצד ערכים חשובים נוספים כמו חיזוק הדימוי העצמי שלהם, יכולת הקשבה, משמעת, קבלת החלטות ועוד. צוותי האגף יוצרים קשר מיטיב ומשמעותי עם בני הנוער ומלווים אותם לאורך השנה בפעילויות נוספות במטרה לחזק ולשפר את הביטחון והדימוי העצמי שלהם ולהעניק להם כלים מיטביים להתמודד עם האתגרים השונים העומדים בפניהם”.

צילום: עיריית גבעת שמואל