Site icon מקומונט גבעת שמואל

סוגי מצעים מומלצים

ראשית, רוב האנשים אשר רכשו מצעים במהלך השנים האחרונות נחשפו למגוון עצום של מצעים אשר עשויים מסוגי בדים שונים וכן עיצובים יפים במיוחד. ניתן לומר כי המבחר אכן מקשה על הבחירה באופן משמעותי ולכן, קיים צורך לדעת את גודלה של המיטה, גודל המזרון ובשלב הראשון אף לבחור את סוג הבד אשר אהוב עליכם. בראש ובראשונה עלינו לבחור את סט המצעים המתאים מבחינת הגודל ורק לאחר מכן לבחור את העיצוב וההדפסים עליו. במאמר הבא נציג בפניכם מספר פרמטרים הנוגעים בסוגי בד שונים וכן ניתן על פי כך להתאים עבורכם את הבד המתאים.

סוגי בדים שונים הנמצאים במצעים

חשוב מאוד לציין כי איכות הבד נמדדת על פי אופן צפיפותם של החוטים במגוון בדים שונים. כל שינוי במספר החוטים וצפיפותם עלול לשנות את איכות הבד וכמובן את העלות.

בדי כותנה – חשוב לומר כי בדים אשר ארוגים בשיטת שתי וערב בצורה מאוזנת שכן יוצרת בדים חלקים ועמידים. לכן, בבדי כותנה האריגה מתבצעת באמצעות צפיפות גבוהה וכן מדובר בבד נעים במיוחד ונושם. ניתן לומר ללא ספק כי מצעים מכותנה הינם איכותיים יותר.

בדי הסאטן כותנה – בדים אלה נארגים ביחס שונה הקשור לשיטת שתי וערב, באמצעותם של ארבעה חוטים אשר הינם למעלה ולחוט אחד למטה. למעשה, מדובר בחוטים דקים ועדינים שכן בצפיפות גבוהה יותר ולכן בתום תהליך הייצור נוצרים מעין בדים עדינים, מלאי ברק וכמובן רכים.

בדי סאטן אל קמט – בד זה למעשה מיוצר מכותנה, בדים סינתטיים או בדים טבעיים ומשי. בזכותה של האריגה הייחודית, חשוב לציין כי בד זה אינו מתכווץ ואף אינו מתקמט אם מטפלים בו כמו שצריך.

צילום: FREEPIK

מיקרופייבר – בד זה הינו בד סינתטי אשר עשוי מסיבי פוליאסטר דקים במיוחד, חשוב לומר כי הינו רך מאוד וכן דוחה מים. חשוב להוסיף כי בד זה בעל יכולת גבוהה של ספיגת זיעה ואף שמירה על נעימות.

מצעים מבד טריקו – מצעים אשר עשויים מבד טריקו הופכים יותר ויותר פופולריים בקרב אנשים רבים, כיוון שלמעשה מדובר במצעים נעימים ורכים במיוחד, ממש בדומה לחולצה או בגד אשר עוטף אותנו במהלך היום יום. מצעים אשר עשויים מבד הטריקו מקבלים את המגע הנעים הזה, זאת הודות לשיטת האריגה הייחודית אשר מתחילה בשלב הראשון של התהליך אשר כולל סידור ומיון של חוטי הבד.

החלפת מצעים

ניתן לומר כי כמויות החיידקים אשר מצטברים במהלך היום יום בין המצעים הינה גדלה וגדולה כל הזמן. לכן, ניתן להוריד את המצעים לפחות פעם בשבוע וכן לכבס אותם, בין אם זה מצעים מכותנה ובין אם זה מצעים מבד אחר. נוסף על כך, יש להשאיר את המיטה ללא מצעים כשעה לפחות על מנת שיתאווררו ורק אחר כך להניח את הכריות, השמיכות והמצעים הנקיים. חשוב לומר כי טיפ זה הינו תקף עבור גם לעונת החורף וגם לעונת הקיץ.

לסיכום

לכן, ניתן לסכם כפי שראיתם במהלך המאמר, ישנו מגוון רחב ועצום של בדים למצעים וכן יש לוודא מה הוא סוג הבד האידיאלי עבורכם. חשוב לבצע רכישה על הצד המשכיל והנבון ביותר על מנת לרכוש  מצעים איכותיים ביותר. טרם מועד הרכישה יש לוודא בדיוק שהנכם יודעים את המידות הרצויות ואת העיצוב של המצעים בהם אתם מעוניינים. ניתן להוסיף כי מראה מסוים של מצעים מוסיף באופן חד משמעי נראות אחרת וכן מעוצבת עבור חדר השינה.