Site icon מקומונט גבעת שמואל

סוכנות ביטוח – כיצד בוחרים את הסוכנות הנכונה

ישנן אמירות שונות אודות סוכני ביטוח, על מנת לענות על השאלה כיצד בוחרים את הסוכנות והסוכנים הנכונים, אנחנו נציין שתי אמירות מוכרות מאוד, הראשונה, המצב שלנו טוב אם אנחנו בקשר עם סוכני הביטוח שלנו רק פעם בשנה כשאנחנו מחדשים את הביטוח שלנו, השנייה היא, אנחנו נדע שהסוכן שלנו מקצועי ואיכותי, אם בכל פעם אחרת שנידרש לשירותיו, הוא יהיה שם בשבילנו

מה שאנחנו רוצים לומר בכך זה שאם אנחנו נמצאים בקשר עם סוכנות ביטוח רק פעם אחת בשנה, כשאנחנו מחדשים את הפוליסה, אז מצבנו מאוד טוב, זה אומר שאין לנו תביעות ואין לנו בעיות. אך אם יש לנו תביעות מסוימות, רצוי מאוד שאנחנו נגלה שסוכני הביטוח שלנו עומדים לרשותנו בכל עת ומקיימים את מה שהם הבטיחו לנו בפוליסה. זה סימן שמדובר בסוכנות טובה.

אנחנו יכולים לבחור סוכנות ביטוח מבין מגוון רחב של סוכנויות כידוע לנו, השאלה הגדולה היא, כיצד אנחנו עושים את זה בצורה חכמה, כיצד אנחנו עושים את זה כך שאנחנו נהנה מתנאי פוליסה איכותיים בתנאים טובים. לשם כך אנחנו צריכים לבחון פרמטרים שונים אשר יבטיחו לנו אפשרות לבחור פוליסה זולה ולצד זה, לקבל את תנאי השירות הטובים ביותר שקיימים בשוק.

סוכנות ביטוח. באדיבות: Pixabay

לפני שנתחיל, חשוב לציין נקודה מהותית, אם אנחנו מחליטים לעשות פוליסת ביטוח אצל סוכנות ביטוח מסוימת, זה לא אומר שאנחנו מחויבים לעשות את כל הפוליסות אצלה, אנחנו תמיד יכולים לבדוק כמה נקבל עבור פוליסות אחרות במקומות אחרים. לא מעט אנשים פורסים את הפוליסות שלהם בסוכנויות שונות בהתאם לתנאים שהם מקבלים.

כיצד בוחרים סוכנות ביטוח בצורה חכמה

מן הסתם, הדבר הראשון שאנחנו נבחן זה את עלות הפוליסה. אנחנו נבחן כמה עלינו לשלם עבור הפוליסה ומה אנחנו נקבל. זה נכון לגבי כל סוג של ביטוח, בין אם זה ביטוח רכב, דירה, עסק, בריאות וכדומה.

יש לקחת בחשבון שהמשתנים לא אמורים להיות שונים באופן ניכר, כלומר, סביר להניח שביטוח בריאות נשלם כמעט על פי אותם משתנים של גיל, מין, מצב בריאות, אם אנחנו מעשנים, שותים וכדומה. קטנים הסיכויים שסוכנות אחת תציע לנו פוליסה של חברה מסוימת שמבוססת על תנאים שונים מהיסוד מאשר פוליסה של חברה אחרת.

הדבר השני, מאחר והפוליסות בעלויות ייתכן ויהיו דומות, אז נתייחס לתנאים שאנחנו מקבלים, בין אם זה תנאי השירות, תנאי התשלום וכדומה. מדובר על דברים שהם מהותיים, שכן כמו שציינו, נקודת המבחן היא בשעת מקרה, מה אז סוכן הביטוח יעשה בשבילנו, כיצד הוא יפעל וכמה מהר הוא יעבוד עבורנו.

הדבר השלישי שחשוב לבדוק הוא, האם אנחנו מקבלים הטבה מסוימת מזה שאנחנו עובדים זמן רב עם אותה סוכנות. הרבה פעמים זה ישתלם לנו כלכלית, מן הסתם.