Site icon מקומונט גבעת שמואל

סוללים את הדרך להשכרת רכב במחיר משתלם

בר מצווה, חתונה או רכב צמוד במהלך אוקטובר? איך כדאי לשכור רכב לכל מטרה וכיצד ניתן לעשות זאת בלי שיכאב לנו בכיס?

בין אם מדובר בליסינג קבוע או בשכירת רכב ליום אחד, כולנו רוצים לזכות בעסקה המשתלמת ביותר. אז באילו הזדמנויות כדאי לפנות להשכרת רכב ואיך אפשר לעשות את זה בזול?

כולנו יודעים שלהחזיק רכב צמוד כולל הרבה מאוד הוצאות שוטפות ולא מעט הוצאות חד פעמיות שעשויות להסתכם באלפי שקלים שפשוט נוזלים לנו מהידיים. טסט לרכב, טיפולי תחזוקה ועוד נסיעה מעייפת למוסך, האם שוב חייבים לעבור את זה? אז בעולם שבו אנחנו כבר רגילים לקבל הכל בצ’יק, למה שלא נתנסה בהשכרת רכב שישרת את המטרות הספציפיות שלנו? רבים מעדיפים כיום לשכור רכב לפרק זמן מוגדר ולא להחזיק מכונית פרטית בחנייה. אבל האם זו חייבת להיות הוצאה משמעותית? לא בהכרח.

בעולם כבר הבינו שהרכב הפרטי הוא מוצר ארכאי שעומד להיעלם בקרוב ולכן יצרו מגוון אפשרויות להשכרת רכב. ישראל, שלא אוהבת להישאר מאחור, מקדמת בשנים האחרונות מגוון אפשרויות להשכרת רכב. אז בין אם מדובר ברכב ליום אחד, סוף שבוע עם חברים או חודש עמוס במיוחד שבו אנחנו יודעים שנצטרך מכונית צמודה לצידנו, כדאי לבדוק את האפשרות להשכרת רכב. אז איך אפשר לעשות את זה בזול?

לא לפחד לשאול

כלקוח פוטנציאלי אתם זכאים לקבל את כל הפרטים על השכרת הרכב ולעיתים קרובות תוצע לכם גם עסקה משתלמת שתפורה בדיוק למידות שלכם. אם למשל אתם זקוקים לרכב לנסיעה חד פעמית יוכלו להציע לכם השכרת רכב יומית ללא התחייבות או תשלום דמי חבר. אם מדובר בהשכרת רכב קבועה, בדקו מהן חבילות ההשכרה המשתלמות ביותר.

צילום: freepik

טיפ קטן: לא תמיד החברות הגדולות הן אלו שיציעו לכם את העסקה הטובה ביותר ולכן כדאי לפתוח את הראש ואת הגוגל ולנסות למצוא את התמהיל הטוב ביותר עבורכם. מעבר לתשלום על השכרת הרכב, בדקו מהם הרכיבים הנוספים במחיר. האם אתם נדרשים לשלם סכום קבוע על השכרת הרכב, על אלו רכיבי ביטוח אתם משלמים בפועל והאם אפשר להוזיל עלויות? ואולי דווקא משתלם יותר לקנות חבילה הכוללת נסיעה שבועית קבועה שתשרת את הצרכים שלכם.

מתאים כמו כפפה ליד

לפני ששוכרים רכב חשוב גם שנבין מהם הצרכים שלנו. האם אנחנו מעדיפים לנהוג על רכב אוטומטי או ללכת על רטרו עם הילוכים? האם אנחנו זקוקים לרכב משפחתי גדול, למכונית קומפקטית או שבכלל מדובר ברכב מנהלים. חשוב לדעת שלכל רכב יש טווח מחירים שונה כך שהתאמה אישית חיונית במקרה זה. דבר נוסף שמומלץ לוודא הוא מהו היקף שירות הלקוחות של חברת ההשכרה. האם יהיה לכם מענה במקרה של תקלה ברכב ובאילו ימים ושעות תוכלו להחזיר את המכונית מבלי להיות מחויבים בתשלום עודף.

בנוסף, רוב חברות ההשכרה בארץ שמות כיום דגש על חבילות בהתאמה אישית ויסייעו לכם לבנות תכנית השכרה בהתאם לצרכים שלכם. מומלץ מאוד גם לעשות סקר שוק קטן בעצמכם ולקבל הצעות מחיר מחברות שונות. כדאי לבדוק מה כל אחת מציעה ולהחליט אלו פרמטרים חשובים לכם ועל מה אתם לא רוצים להתפשר. מאחר ומדובר בתחום שרק ממשיך לצבור תאוצה ועם תחרותיות גוברת על כל לקוח, מרבית הסיכויים שתצליחו למצוא את העסקה המושלמת עבורכם.

אז בדקו את האפשרויות שלכם, כי ממש בקרוב תוכלו לשכור את הרכב בזול שרציתם בעסקה שתבטיח לכם דרך צלחה.

* בשיתוף אתר פאמיליטור