Site icon מקומונט גבעת שמואל

סוף עונה: 10 הדיברות לקנייה חכמה

אנחנו כבר ממש לקראת סוף הsale  ומי שעדיין לא ניצלה אותו זה הזמן להסתער על מדפי החנויות ולרכוש את הפריטים שאהבה נפשה במחירים מעולים. הסטייליסטית רעיה הרבסטמן מביאה לנו טיפים לשופינג נכון מהנה ואופנתי. 

ס ו ף   ע ו נ ה !!!

איך אנחנו אוהבות את צמד המילים הללו .. נכון ?

ומה שכיף בכל העניין שמשנה לשנה ישנה הרגשה שמכירות סוף העונה מתחילות מוקדם מהרגיל ובעצם כל העונה עוד לפנינו

אז אנחנו כבר ממש לקראת סוף הsale  ומי שעדיין לא ניצלה אותו זה הזמן להסתער על מדפי החנויות ולרכוש את הפריטים שאהבה נפשה במחירים מעולים.

לשם כך הכנתי לכן את 10 הדיברות לקניה חכמה בסוף עונה:

סוף עונה. צילום באדיבות pixabay
  1. לפני שאתן יוצאות לסיבוב שופינג, רצוי להעיף מבט בארון ולראות איזה פריטים חסרים לכן אין טעם שתיקנו עוד מכנסיים שחורים או עוד ג’ינס ,גם אם הפריטים במחירים אטרקטיביים.
  2. הימנעו מרכישת פריטים סופר טרנדים. בד”כ פריטים אלו נמכרים בהנחות הגדולות ביותר ,מעצם היותם “טרנד” סביר להניח ששנה הבאה כבר לא יהיו בסביבה ולכן ההשקעה אינה משתלמת.
  3. פריטים בסיסים וקלאסיים – זה הזמן להצטייד בפריטים קלאסיים ,על זמניים שישמשו אתכן לאורך שנים . לדוגמא: מכנסיים שחורים , חולצה לבנה , ג’ינס קלאסי, שמלה קטנה שחורה וכו’.
  4. רכישת פריטי חורף בקיץ ולהפך – מניסיון ,רוב הרשתות מציעות מגוון פריטי חורף בהנחות גדולות לצד הסיילים של הקיץ . אמנם קשה לנו לחשוב על החורף בחום הנוראי, אבל במחשבה שניה החורף עומד בפתח בעוד כ-4 חודשים אז אין ספק שזה משתלם.
  5. בסוף עונה מלאי המידות והמגוון מוגבל ,לכן חשוב לא להתפתות ולרכוש את הפריט רק אם הוא בדיוק במידתכן ומתאים למבנה גופכן. מצאתן משהו שהוא בדיוק מה שרציתן אבל במידה גבולית? עזבו אותו בחנות, במיוחד באם מדובר בנעליים שהסיכויים שהן התרחבו קלושים.
  6. הימנעו מרכישת פריטים רק מעצם היותם זולים. לעיתים קשה מאוד לעמוד בפיתוי של פריט זול, במיוחד כשרואים שלפני ההנחה הוא עלה מאות שקלים ועכשיו לא עובר את גבול המאה. חשבו טוב האם הייתם רוכשים את אותו פריט אם מלכתחילה הוא היה זול ,במידה והתשובה היא שלילית כנראה שאתן צריכות להשאיר את הפריט בחנות.
  7. סוף עונה הנו זמן טוב לקנות פריטים איכותיים שבתחילת העונה נמצאים הרבה מעבר לתקציב שלנו. קניית בגדים מבדים איכותיים מבטיחה שהם יראו טוב וישמשו אתכן לאורך מספר עונות.
  8. אקססוריז – לחגיגת הסיילים מצטרפים גם כלל סוגי האקסוסריז כולל נעליים. אני אישית חסידה גדולה של אקסוסריז ומבחינתי לכל לוק רצוי להוסיף אקססוריז במינון מאוזן ונכון.

זהו הזמן לרכוש כאלו במחירים מעולים ולהוסיף קצת צבע ועניין למלתחה שלכן.

  1. החוק להגנת הצרכן – חשוב שתדעו כי החוקים שבד”כ אנחנו נהנות מהן במהלך העונה לרוב לא תקפות במכירות סוף עונה( החזר כספי /החלפת המוצרים תוך X ימים..ועוד..) רצוי לבדוק זאת לפני הרכישה.
  2. לבסוף ,קנו פריטים שעושים לכן שמח על הלב והנשמה, שגורמים לכן לחייך ולהרגיש מהממות. זה שווה הכל !!!

תהנו ותקנו חכם ..

רעיה הרבסטמן – סטייליסטית אישית ויועצת תדמית.