Site icon מקומונט גבעת שמואל

סוף שבוע מתוח: 4 תלמידי כיתה ב’ נדבקו בקורונה – כל חבריהם נקראו לבדיקות דחופות

צילום: פולינה טאנקילביץ’

הבוקר נודע כי לפחות ארבעה תלמידי כיתה אחת בבית הספר מורשת זבולון נדבקו בקורונה וכתוצאה מכך יערכו משרדי הבריאות והחינוך בדיקות לכלל התלמידים – אך רק ביום ראשון.

ארבע תלמידי כיתה ב’ בבית הספר מורשת זבולון התגלו כחולי קורונה מאומתים, חלקם עם תסמינים, וכתוצאה מכך החליטו בהנהלת בית הספר לשלוח את כל תלמידי הכיתה לבידוד בסוף השבוע ולבדוק את כלל התלמידים ביום ראשון, וזאת במסגרת הבדיקות השגרתיות של תוכנית “מגן חינוך” לה שותף בית הספר.

על פי החלטת בית הספר, ובשיתוף משרד החינוך ומשרד הבריאות, גם תלמידים שהוריהם לא אישרו להם להשתתף בבדיקות השבועיות במסגרת התוכנית יוכלו הפעם להצטרף לבדיקות – כמובן רק באישור מיוחד של ההורים.

בתוך כך, מקרה חריג של משפחה שלמה, תושבי גבעת שמואל, שנדבקו בקורונה והתגלה השבוע מטריד את התושבים. על פי הפרטים שהגיעו למקומונט גבעת שמואל עולה כי בת המשפחה, תלמידת כיתה ט’ באולפנה העירונית לא חשב בטוב ונמצא שהיא נדבקה בקרונה, אך למרבה ההפתעה גם בני משפחתה שנבדקו יחד איתה, כולם מחוסנים מזה תקופה ארוכה, נמצאו חיוביים לנגיף – וזאת לאחר ששהו, כך על פי העדויות, באירועי קהילתיים, בית כנסת וחדר כושר – בהתאם להיתרי התו הירוק.

נראה שעל אף ההישג מהשבוע שעבר בו הפכה גבעת שמואל להיות עיר ראשונה ללא חולי קורונה, המחלה עדיין לא מאחורינו וגם עתה נדרשים כולם להקפיד על ההנחיות ולהמשיך ולשמור על מרחק וחבישת מסיכות – לפחות בחללים סגורים.