Site icon מקומונט גבעת שמואל

סופרמרקט ראשון של ‘רמי לוי בשכונה’ ניפתח בקניון הגדול

סופרמרקט ראשון של רשת הסופרים רמי לוי בשכונה ניפתח בקניון הגדול בפתח תקווה (קניון עופר) בהשקעה של 3 מיליון שקלים וכולל מגוון מחלקות מתמחות.

לראשונה נפתח בעופר הקניון הגדול מיני סופרמרקט של המותג ‘רמי לוי בשכונה’. ההשקעה בפתיחת הסופרמרקט נאמדת ב-3 מיליון שקל.

מדובר במודל הסניפים השכונתיים של רמי לוי, המשתרע על שטח של כ-400 מ”ר, בעל עיצוב עדכני עם 8 מסכי לד מרהיבים וכולל מספר מחלקות מתמחות: מחלקת פירות וירקות, מחלקת בשר, דגים, וקפואים, מחלקת פארם, משקאות, מוצרים חד פעמיים, מתכלה, לחם ומאפים טריים ואף מכיל בית קפה של המותג קופיקס.

השקעה של 3 מיליון שקלים בסניף הראשון באזור. צילום: עידו מויאל

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ”לית עופר הקניון הגדול: “אנו שמחים לבשר לתושבי פ”ת והסביבה שיפתח סניף של רשת מזון בקניון. כניסת סניף רמי לוי מנגישה לקהל המבקרים סופרמרקט המכיל את כל הקטגוריות במחירים אטרקטיביים במיוחד”. לדבריה: “כקניון מוביל בישראל נמשיך לחדש ולרגש את הצרכנים על מנת לשמור את ההקניון הגדול כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בארץ”.

רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה היא חברה המפעילה רשת מרכולים בישראל ונמצאת בשליטתו של איש העסקים רמי לוי, המשמש גם כמנכ”ל החברה. הרשת כוללת כחמישים סניפים וסיסמתם היא “סל הקניון הזול במדינה”.

סניף רמי לוי בעופר הקניון הגדול. צילום: עידו מויאל
מחלקות של קופיקס ו”שוויצריה הקטנה” בתוך החנות. צילום: עידו מויאל

עופר הקניון הגדול, עופר הקניון הגדול, בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. הקניון ממוקם על נתיבי התנועה העיקריים של העיר פ”ת, בכבישי 4,5,6 ובאחד מהצירים המרכזיים של הרכבת הקלה, שתחנה שלה בכניסה לקניון, ובלב אזור העסקים בעיר ומהווה מוקד משיכה לתושבי פ”ת, הסביבה, רחבי גוש דן והשרון . בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : H&M, ZARA, ,footlocker, I digital, TOUS ,DIESEL , I OPTIC, NYOU, seven seventy, SIS, עדיקה, ברשקה, אדידס, נייק, קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ’ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד ועוד. לקניון 9 קומות חניה עם 1,850 מקומות. כמו כן המתחם כולל מגדל משרדים ובו נמצא מלון מפואר מרשת PRIMA, רשות האוכלוסין וההגירה – משרד הפנים, סניף גדול של רשת מכוני הכושר HOLMES PLACE– , Regus שטחי משרד להשכרה ועוד.