Site icon מקומונט גבעת שמואל

סטודיו למשחק בגבעה

גנית קפטן תושבת הגבעה היא שחקנית, מאמנת אישית מנחת קבוצות אמא , רעיה, ומנהלת הסטודיו למשחק בגבעת שמואל.

אז למה בעצם לפתוח סטודיו למשחק?
“זה בעצם הגשמת חלום שלי, מצד אחד זה המשחק שזה מה שעשיתי רב חיי ומצד שני הקואציריות שזה חלק שטבוע בי וגם למדתי אותו. ויש לי את הזכות להעביר את הידע הזה לדור ההמשך. דרך העבודה המשחקית הבנות בעצם רוכשות כלים לחיים. וזה נפלא לראות את הבנות ואת ההתפתחות והשינוי שהן חוות במהלך השנה הן בתחום המקצועי והן בתחום האישי וזה השכר האמיתי.”

זה חוג חמוד במתנ”ס או שזה נסין נתיב ג’וניור ומכאן הן יכולות להתקדם?  

כיתת אומן בסטודיו של גנית קפטן. צילום שני וויס

“השיעורים בסטודיו מקצועיים ביותר. את רוב השיעורים אני מעבירה, יחד איתי גיל בעלי שהוא שחקן במשרה מלאה בהבימה ומשחק היום בהפקות הגדולות כמו: בוסתן ספרדי ועלובי החיים. .יש מורה לפיתוח קול בוגרת האקדמיה למוסיקה ועוד שחקנים נפלאים מן השורה שבאים להעביר סדנאות. בנןסף , לבנות יש כיתת אמן עם שחקן מפורסם שמעניק להם מחוויותיו ותובנותיו .השנה הן נפגשו עם השחקן לי בירן והייתה חוויה מעצימה במיוחד.  הן לומדות תיאטרון וגם משחק מול מצלמה. הן היו גם באולפן הקלטות והקליטו שיר להצגת סוף שנה ויש עוד המון חוויות מעולם המשחק והבמה שהן חוות”

מה המטרה ולמי זה מיועד? 

הצגת סוף שנה הסטודיו של גנית קפטן. צילום שני וויס

“הצורך ללמוד משחק ברמה מקצועית היה כל כך חזק ונדרש ולא תיארתי לעצמי עד כמה. הסטודיו מיועד לבנות מכיתה ד ועד יב ומחולק כמובן לקבוצות. הסטודיו נועד לכל הבנות שרוצות ללמוד משחק ולהכיר את כל עולם הבמה והתאטרון והטלוויזיה. בקבוצות יש בנות מכל המגזרים ,דתיות וחילוניות והגיבוש בינהן הוא מפעים. הן התחברו כל כך ויצרו קשרים נפלאים בעקבות הסטודיו גם אחרי השיעורים”.

למה בעצם רק לבנות?

“הסטודיו נועד לבנות גם מההיבט ההלכתי שבו בנות מקפידות על מגע עם בנים והשפה נקייה אבל הסיבה העיקרית היא שבנות במיוחד בגילאי ההתבגרות הללו שרוצות לרכוש באמת כלים ולמצות את הפוטנציאל האמיתי שלהן לא תוכלנה לעשות זאת שבנים בקרבתן. (הן יהיו מרוכזות בבנים ולא בעבודה עצמה). היה חשוב לי שזה יהיה מקצועי לחלוטין והבנות יוכלו לממש את עצמן ושזה לא יהפוך למפגש חברתי בלבד.”

השיעורים מועברים בסטודיו למשחק של גנית קפטן שברחוב הזיתים מעל סופר ברקת.
קבוצת הבנות מכיתה ו מעלות בסוף השנה הצגה כמובן.
יש גם כיתת נשים בסטודיו שמיועדת לנשים בכל הגילאים…”