Site icon מקומונט גבעת שמואל

סטודנטית? כך תשמרי על טיפוח הפנים בתקופת הלימודים

הלימודים במוסדות הלימוד בשיאם וזה הזמן לעשות סדר בשגרת הטיפוח שלך. ידוע שהחיים בתור סטודנטית לא קלים ולעיתים קצת עמוסים כך שלא ניתן לראות בזמן הזה הזדמנויות מיידיות מעכשיו לעכשיו. יש כמה כללי ברזל שכדאי להתמיד בהם בשביל לשמור על עור פנים חלק ורענן. אספנו עבורך מספר טיפים פשוטים וקלים שיעזרו לך לשמור על הזוהר בפנים במינימום מאמץ וזמן.

מים חמים מדי- Out

שימוש במים בטמפרטורה גבוהה מזיק לעור ומייבש אותו. הקפידי להתרחץ עם מים חמימים ולא חמים מדי בשביל לא לגרום לעור להתייבש יותר על המידה. בזמן המקלחת, תדאגי לרחוץ את פנייך עם סבון המיועד לכך.

ג’אנק פוד

בתקופת הלימודים אוכלים המון בחוץ כתוצאה מחוסר זמן וכוח. חשוב לציין שאם כבר אוכלים בחוץ כדאי לאכול אוכל טבעי וכמה שפחות מעובד מכיוון שזה משפיע באופן ישיר על הפנים. כדאי להימנע מאכילת יתר של מוצרי חלב ומאכלים עתירי סוכר שמגבירים את רמת השמנוניות של העור וגורמים לחצקונים. מומלץ לאכול ירקות כתומים העשירים בוויטמין A, דגים שעשירים בחומצות שומן, פירות יער שיש בהם ויטמין C, גרעיני דלעת המכילים אבץ ושיבולת שועל.

טיפולי פנים

פנינו הם מעין כרטיס הביקור שלנו ולכן טיפולי פנים זה לא משחק ילדים. כדאי לעשות רק אצל קוסמטיקאיות מנוסות ומקצועיות ולא להתפתות לכל מיני מבצעים ודילים לבעלי עסקים שאת לא מכירה. בתור סטודנטית, קשה להתחייב מראש לטיפול מסוים ביום מוגדר. לפעמים נכנס תרגול/ קבוצת למידה/ בוחן ללו”ז הרגיל ולכן קשה להעריך מתי באמת תהיי פנויה לטיפול. בשביל זה אפליקציית Wakee נוצרה! זו אפליקציה חדשנית ומהפכנית להזדמנויות מיידיות מהיום להיום בתחומי הלייף סטייל ולא רק. תוכלי בפחות מדקה לבקש הזדמנות עבור טיפול פנים (ועוד מגוון טיפולים להיום) לשעות הקרובות או לעכשיו, בטווח המחירים שאותו תהיי מוכנה לשלם וזהו. האפליקציה תעשה חיפוש מקיף בקרב כל בעלי העסקים המומלצים באזורך ותשלח לך הצעות מהיום להיום שמתאימות לבקשתך.

צילום: Pixabay

מוצרים טבעיים

העדפנה מוצרים טבעיים לטיפוח עור הפנים על פני כאלו שלא. הקפדנה לנקות את עור הפנים עם סבון פנים פעמיים ביום כדי לסייע באיזון נקבוביות השומן. בנוסף, מרחו קרם פנים שיאזן את רמת הלחות בעור ויעזור במניעת הופעת פצעים חדשים.

רגע לפני השינה

נכון שעבר עלייך יום ארוך, גדוש ועמוס אבל זה לא אומר שאת צריכה ללכת לישון עם איפור מרוח על פנייך. הקפידי להסיר את האיפור רגע לפני השינה כדי שעורך יוכל לנשום לרווחה בלילה.

מים לרוויה

שתי לפחות 10 כוסות מים ביום כדי להפחית את הצטברות השומן על העור. זו משוואה מאד פשוטה: שתייה מרובה שווה למראה פנים בריא יותר. אם קשה לך לשתות הרבה מים תוכלי להוסיף לך לתוך הכוס פלח לימון, נענע או אפילו מלפפון בשביל שהמים יקבלו ארומה וטעם טיפה שונים ומיוחדים.

חשוב לשים לב

כשאת קונה מוצרים לעור הפנים יש מספר נקודות שכדאי לשים אליהן לב. האחת, שרשום על המוצר Oil free כלומר המוצר נטול שומן. השנייה, מוצר שמכיל תמצית שמן עץ התה זה מעולה מכיוון שאחת התכונות של התמצית היא הרגעת העור, השלישית, מכיל חומצה סליצילית וויטמין A שתפקידם להחליק את העור ולהסיר תאים מתים. הרביעית, ניתן לקנות מסכות לפנים שמכילות חימר שיש לו יכולת מדהימה לספוח רעלים ולחיטוי עור הפנים.

חכמה בשמש

השמש גורמת לנזקים בלתי הפיכים לעור הפנים. חשוב במהלך כל השנה, רגע לפני היציאה לאוניברסיטה למרוח קרם הגנה לפנים. השמש יכולה לגרום לקמטים, אדמומיות בלחיים, פצעים על הפנים וכן הלאה.