Site icon מקומונט גבעת שמואל

“סיטי מרקט” תפתח סופרמרקט ענק חדש בגבעת שמואל

“סיטי מרקט” צפויים לפתוח סניף בגודל של כ- 800 מ”ר בגבעת שמואל. הסופרמרקט הענק ייפתח במתחם המסחרי של אזורים בפרויקט ההתחדשות העירונית בכניסה לעיר במהלך שנת 2025.

“אזורים” הודיעה על חתימת הסכם לפתיחת סופרמרקט מרשת “סיטי מרקט” של יוסי שוורץ במתחם המסחרי של אזורים, בגבעת שמואל. “סיטי מרקט” ישכרו במתחם המסחרי של פרויקט ההתחדשות העירונית של אזורים, שטח בגודל של 800 מ”ר לתקופה של 5 שנים עם עוד 3 אופציות להשכרות נוספות למשך 5 שנים כל אחת. הסופר צפוי להיפתח בשנת 2025.

המתחם המסחרי צפוי להיות חלק מפרויקט התחדשות עירונית ברחוב בן גוריון המרכזי ובסמוך לכביש 4. האזור כולו, והשכונה בפרט, עתידים לעבור התחדשות עירונית. שטח המתחם המסחרי הכולל הוא כ-3,500 מ”ר. כמו כן, המתחם הינו דו מפלסי ויאפשר גישה נוחה מרחובות בן גוריון ו-ובמבצע קדש.

בימים אלה נמצאת אזורים במו”מ עם מספר גופים במטרה לגבש את תמהיל השוכרים בשטחי המסחר של הפרויקט. מעבר ל”סיטי מרקט” צפוי המרכז המסחרי לכלול בית קפה, חנויות ומרפאה רחבת ידיים של אחת מקופות החולים.

לדברי דן מור, מנהל תחום הנדל”ן המניב באזורים המרכז המסחרי בפרויקט התחדשות עירונית בגבעת שמואל, ישרת באופן יומיומי גם את מאות דיירי הפרויקט וגם את כלל תושבי האזור, “לאור מיקומו האסטרטגי בקרבה לרחוב בן גוריון המרכזי ולכביש 4”. עוד מוסיף מור לכתב מקומונט גבעת שמואל כי “בעקבות התנועה הערה באזור, המרכז יהווה מוקד משיכה למגוון רחב של קהלים ובימים אלו אנו ממשיכים לפעול בכדי ליצור תמהיל עסקים מגוון שיתאים לאופיו של האזור”.

סופרמרקט חדש בגבעת שמואל. אילוסטרציה. צילום: pexels

מעבר למתחם המסחרי בפרויקט בגבעת שמואל, זרוע הנדל”ן המניב של “אזורים” חולשת על שטחי מסחר של מעל 45,000 מ”ר בשלבי פעילות, פיתוח ותכנון. מרבית השטחים נמצאים במתחמים של עירוב שימושים ביניהם מתחם “הרצליה הילס” ומתחמים בבת ים, באר שבע, רחובות, ראשון לציון , מבשרת ציון ובאזורים נוספים ברחבי הארץ.