Site icon מקומונט גבעת שמואל

סיירת הורים גבעת שמואל: ח”כ וולדיגר התארחה במפגש עם ראשוני המתנדבים

ח”כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) השתתפה השבוע כאורחת של ראש העיר יוסי ברודני במפגש ההתנעה של סיירת ההורים היישובית. וולדיגר, לשעבר חברת מועצת העיר גבעת שמואל, הייתה ממייסדי הסיירת ואף לקחה בה חלק באופן פעיל על כניסתה לכנסת. 

מירב טויטו, בת ציון, ברני, רחלי, לינוי, צביקה, אופיר, רפאל, סתיו, מיכל, מירב שולנר, אמיר, חיים, ארי, יוסי, אביב, הראל, ורד ואיתמר – כולם תושבי העיר, חלקם הורים לבני נוער וכולם כאחד ייצאו לסייר בערבים ובלילות בהתנדבות מלאה אל המרחבים הציבוריים בהם מתגודדים בני הנוער בלילות.

יוסי ברודני: “יש לנו נוער נפלא, מן המשובחים שקיימים!”

את סיירת ההורים היישובית מוביל היום ראש העיר יוסי ברודני בעצמו, ולשם כך הוא מסתייע במנהלת הרשות העירונית לביטחון קהילתי שלומית מרסיאנו. ברודני, שארח את מתנדבי הסיירת לערב פתיחת פעילות הקיץ הודה להם על המרץ והרצון, וכמובן התייחס גם לבני הנוער עצמם. “כמו שאני תמיד נוהג להגיד, יש לנו נוער נפלא, מן המשובחים שקיימים” אמר ברודני, “אבל, בני הנוער הם בעלי שפה המיוחדת להם, יש להם בילויים המיוחדים להם ויש להם גם לצערנו סכנות רבות שאורבות להם בכל מקום. וכן, גם אם הם חכמים ונבונים הם עלולים ליפול לתוכם.

מתנדבי סיירת הורים גבעת שמואל. צילום: דוברות גבעת שמואל

“בדיוק בשל כך גייסנו את סיירת ההורים של הגבעה שמטרתה: להגביר נוכחות בוגרת במרחבים בהם מתגודדים בני הנוער, להגביר את תחושת הביטחון, למנוע אלימות, להוות אוזן קשבת לבני הנוער, להגביר את מעורבות ההורים בחייהם של הילדים, להסביר להם על הסכנות ועוד ועוד. חבריי הסיירת עוברים הכשרות מיוחדות על מנת להבין את עולמם של בני הנוער ולדעת כיצד לגשת אליהם.
הסיירת פועלת במשמרות ובשיתוף פעולה עם גורמי האכיפה בעיר”. הוסיף ראש העיר ברודני.

בעירייה מבקשים לציין כי בסיירת יש מקום לעוד הורים. “אז אם מתחשק לכם להיות מעורבים בחיי ילדיכם, לחוש את האדרנלין של הסיורים בלילות ויש לכם רצון עז להתנדב אתם יותר ממוזמנים!”