Site icon מקומונט גבעת שמואל

סכנת נפשות: עובדי העירייה נשלחו לחצות את הכביש הסואן ולהסיר את שלטי המתחרה המוביל

צילום: התקבל בווטסאפ האדום

היום, בשעות הצהריים, צולם עובד בכיר בעיריית גבעת שמואל כשהוא חונה את כלי הרכב שלו ביציאה מהעיר וחוצה את כביש 4 הסואן על מנת לתלוש שלט בחירות של רו”ח גל לנצ’נר, המועמד המוביל להחלפת ראש העיר יוסי ברודני בעוד כשבועיים. בנוסף, תועד אותו עובד בכיר בעירייה שהוא טורח לצלם את פעולתו, ככל הנראה על מנת “להוכיח” לשולחו שהמשימה בוצעה לשביעות רצונו.

נציין כי לאור מקרים קודמים בהם הושחתו שלטי בחירות של המועמד על ידי עובדי העירייה, הפעם מוקמו השלטים מחוץ לשטחה המוניציפלי של העיר, כך שאפילו הטיעון שכביכול הסיבה היא “שמירה על הניקיון” אינו תופס כאן.

צילום: התקבל בווטסאפ האדום

כאן המקום הראוי להדגיש, שבמהלך החודשים האחרונים צולמו והגיעו לידי מערכת מקומונט גבעת שמואל מספר רב של צילומים ועדויות על עובדי עירייה ואף חברי רשימתו של ראש העיר הנוכחי אשר משחיתים ותולשים שלטי בחירות של לנצ’נר ורשימתו למועצת העיר “גבעת שמואל מתחדשת” – כשהם נשלחים לעשות זאת באופן ספציפי נגד שלטי הבחירות של יו”ר האופוזיציה ולא נוקטים באותם צעדים גם כלפי מודעות רחוב ושלטי בחירות של מועמדים אחרים לעירייה.

האם הרצון לנצח את הבחירות חשוב דיו על מנת להשתמש במשאב ציבורי של עובדי העירייה ואף לסכנם ולשלוח אותם בהוראה מגבוה על מנת להסיר שלטי בחירות באמצע הכביש? לראש העיר פתרונים.