Site icon מקומונט גבעת שמואל

סניף דואר חדש בקניון רוגובין ברמת הדר

גבעת שמואל ממשיכה להתפתח ובעירייה ממשיכים לפעול לשיפור איכות השירותים העירוניים לרווחתם של כל התושבים, והפעם עם פתיחת סניף דואר נוסף חדש שנפתח השבוע בעיר בסופר סטוק שבקניון רוגובין.

במפגש פתיחת הסניף שנערך השבוע השתתפו ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני, ומנהלי האזור והתפעול בדואר ישראל, שמעון פסח, איתן יגר, עליזה לביא ואורלי כהן.

בנוסף למרכזי המסירה הקיימים ברחבי העיר, החליטו בדואר ישראל בשיתוף עם עיריית גבעת שמואל על פתיחת סניף דואר נוסף בעיר, במטרה להרחיב את שירותי הדואר עבור התושבים.

ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני שהגיע לטקס חנוכת הסניף, יחד עם בכירי הנהלת דואר ישראל אמר לנוכחים כי “אנו פועלים כל העת בכל המישורים, על מנת להעניק לתושבי העיר את מיטב השירותים העירוניים ברמה הגבוהה שיש. ברוח זו, נמשיך לפעול לשיפור איכות השירותים העירוניים לרווחתם של כל תושבי העיר.”

“שעות הפעילות עשויות להשתנות בעקבות משבר נגיף הקורונה”. ראש העיר ובכירי דואר ישראל במחוז המרכז בחנוכת הסניף החדש בקניון רוגובין.

עוד סיפר ראש העיר ברודני כי בסניף הדואר החדש שנפתח השבוע, נוספו שעות פעילות על מנת לאפשר לתושבים לקבל שרותי דואר בשעות נוחות יותר במהלך היום. “בעקבות משבר נגיף הקורונה, שעות הפעילות עשויות להשתנות בהתאם להנחיות משרד הבריאות ואנו ממליצים לכולם לעקוב ולהתעדכן” הדגיש ברודני, והוסיף: “בהזדמנות זו, ברצוני לברך את הבעלים של סופר סטוק, ישראל ברודז’ק על שיתוף הפעולה”.

להלן שעות הפעילות בסניפי הדואר בגבעת שמואל:

סניף הדואר בחנות הסטוק יפעל בימים: א׳, ב׳, ד׳ ו-ה׳ בין השעות 09:00-14:00 ובנוסף בין השעות 16:30-19:00, ביום ג׳ בין השעות 09:14:00 וביום ו׳ 09:00-13:00. ניתן להזמין תור מהבית באתר דואר ישראל.

סניף הדואר ברחוב ביאליק ימשיך לפעול כרגיל בימים: א׳, ב׳, ד׳ ו-ה׳ בין השעות 08:00-17:00 וביום ג׳ בין השעות 08:00-18:00.