Site icon מקומונט גבעת שמואל

סניף עזרא בגבעת שמואל חגג את שבת הארגון בציון שנת המאה של התנועה: “עזראים מאה ומעבר”

סניף עזרא גבעת שמואל ציין בשבת האחרונה, שבת פרשת וישלח, את חודש הארגון. כ-700 חניכים והורים מגבעת שמואל באו במוצאי השבת לתהלוכה המסורתית תוך שירה וריקודים.

השנה נחגג חודש הארגון בתמועת הנוער הדתית עזרא בציון שנת המאה של התנועה: “עזראים מאה ומעבר”. יצוין, כי במהלך החודש האחרון עברו חניכי הסניף מגוון פעילויות בנושא שנבחר, פעלו והתנדבו. בין השאר, גם הכינו את הסניף: ציירו, קישטו, צבעו והתכוננו להופעות של מוצ”ש הארגון.

בערב שבת הגיעו ההורים והחניכים לתערוכה של חדרי הסניף המקושטים ובמוצאי שבת, לאחר שבת עמוסה בפעילות סניפית ערכית, יצאה תהלוכה סניפית מרחבת העירייה לכיוון אולם מורשת נריה – שם התקיימו ההופעות של כל קבוצות החניכים.

במהלך הערב הוכרזו הזוכים בפרסים השונים, שבט עיינים בנים (כיתה ד’) זכה בפרס “מזכ”ל”, ושבט נתיבות בנות (כיתה ו’) זכו בפרס הסמזכ”ל.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

“תנועת עזרא חוגגת מאה שנה, תנועה ותיקה ואיכותית, תהיו גאים שאתם חלק מהתנועה הזו. ביקרתי אצלכם בסניף וראיתי את הפעילות היפה. אנחנו רואים במועדונים ובתנועות הנוער נדבך חשוב מאוד בחלק החינוכי של הנוער בגבעת שמואל ואנחנו תומכים ומעודדים את הפעילות בתנועות ומשקיעים בהם” אמר ראש העיר, יוסי ברודני בפתיחת הערב.

מאות חניכים והורים נרגשים. צילום: מתנ”ס גב”ש

תנועת עזרא הוקמה לפני כ-100 שנה בגרמניה, היא נחשבת לרביעית בגודלה, ומחנכת להכרה בתורת ישראל כערך החשוב והבסיסי ביותר שאין שווים לו, בארץ ישראל ובעם ישראל.

תנועת “עזרא” פועלת תחת הסיסמה “תורה עם דרך ארץ” כפי שטבע אותה הרב שמעון רפאל הירש ז”ל. מטרתה של התנועה, כתנועה דתית לאומית, היא חינוך דור נאמן בעל בסיס תורני איתן והשתלבותו בכל תחומי החיים תוך שאיפה למצוינות ולחתירה להקמת חברה תורנית במדינת ישראל. יודגש, כי כלל תנועות הנוער בגבעת שמואל פועלות תחת המטרייה של יחידת הנוער בעיר. “הפעילות שנעשית בסניף היא ערכית וראויה לשבח. כך מתחנך דור צעיר איכותי”, אומר ערן אבן צור, מנהל יחידת הנוער העירונית.