Site icon מקומונט גבעת שמואל

ספורט: הישגים לנבחרות האתלטיקה והגלגיליות מגבעת שמואל

נבחרת הגלגליליות של מתנ”ס גבעת שמואל השתתפה התחרות ברומא וקטפה את המקום הראשון || הישג יפה גם לנבחרת האתלטיקה של “יגאל אלון” עם מדליות זהב אישיות ומקום שני קבוצתי בתחרות המחוזית 

לפני מספר ימים התקיימה בעיר רומא שבאיטליה תחרות בינלאומית בהחלקה אמנותית על גלגיליות – תחרות “גביע רומא”, כשאת מדינת ישראל ייצגו 5 מחליקות – ולא פחות מארבע מהן משתייכות למועדון הגלגיליות של גבעת שמואל.

בקטגוריית החלקה חופשית עד גיל 16 זכתה במקום ה-3 ספיר מילגרום ובקטגוריית רביעיות בוגרים זכו במקום ה- 1 ספיר מילגרום, דנה נרודיצקי ומעין ירדן מגבעת שמואל.

נבחרת הגלגיליות של גבעת שמואל. צילום: דוברות העירייה

כששבו לארץ הזמין ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני את הנערות המוכשרות ללשכתו כדי להעניק להן מגן הוקרה ולברך אותן על ההישג המרשים והכבוד הרב שהן הביאו לעיר גבעת שמואל “מאחורי כל רגע מיוחד כמו זה נמצאות אלפי שעות של נחישות, התמדה, מאמץ, עבודה קשה ובראש – מאמן מקצועי שאמון על מועדון הגלגיליות שלנו כבר שנים רבות, עידן בירמן היקר” אמר ראש העיר לבנות הנרגשות.

בד בבד, בשבוע שעבר נערכה גם תחרות האתלטיקה קלה המחוזית בה השתתפה נבחרת כיתות ה- ו’ אתלטיקה קלה של בית הספר “יגאל אלון” בגבעת שמואל, שאף זכתה במקום השני הקבוצתי מתוך 30 בתי ספר שהתחרו במחוז.

בנוסף זכו התלמידים במקום ה-1 ובמדליות הזהב בהישגים אישיים: גיא מירקו בקפיצה למרחק ובקפיצה לגובה ועמית שלם, שון קובנרייג, גיא מירקו, רועי לפלר במרוץ שליחים (4*60).

נבחרת האתלטיקה של בי”ס יגאל אלון. צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, ברך את הזוכים ואמר: “תלמידי העיר הנפלאים שלנו, ממשיכים להצטיין ולהוביל בתחומים רבים והזכיות שלהם הן הוכחה נוספת לכך שגבעת שמואל היא עיר מרכז לחינוך ולמצוינות.”

“אבקש להודות למנהל בית הספר נעם אהרוני, לאייל אלחדיף ואלסף שמואל, על הובלת הנבחרת במקצועיות וכמובן תודה לכל חברי הנבחרת, על ההתמדה, הרוח הקבוצתית והאימונים המאומצים – המשיכו לעשות חיל ולהביא לעיר שלנו הרבה כבוד וגביעים – כך קוטפים הצלחות”, הוסיף.