Site icon מקומונט גבעת שמואל

ספריה חדשה בבית הספר “בן -גוריון” בגבעת שמואל

הספרייה מהווה שלוחה של הספרייה העירונית ע"ש פיכמן. הספריה ממוחשבת ומצויידת בספרי קריאה ועיון וספרות מקצועית.

האירוע התקיים במעמד ראש העיר זמיר בן ארי וסגניו – מר אברהם גולדברג ומר פרידמן מיכאל, מנהלת המחלק לחינוך, דר' חדווה הייזלר, הורים, מורים ואורחים שכבדו את האירוע בנוכחותם. מארגני הערב, בראשותה של מנהלת בית הספר, הגב' תמי טל, הציגו את מכלול הפעילות החינוכית-פדגוגית וחברתית שנעשית לאורך כל השנה בבית הספר.

בית הספר לבש חג, כל מי שהגיע לטקס הרגיש באווירה המיוחדת שאפפה את המקום, התלמידים הנרגשים ישבו באולם המרכזי הגדול, ברחבה בכניסה לבית הספר, וקיבלו את פני המכובדים והאורחים.

ראש העיר בן ארי, מלווה בסגניו ונציגי בתי הספר, פתחו את הטקס בגזירת הסרט בכניסה לאולם הספרייה. לאחר מכן נישאו נאומים ונערך סיור בספרייה, שבמהלכו בן ארי שוחח עם התלמידים הלומדים בבית הספר והם הודו לו על היוזמה הברוכה. בתוכנית האומנותית הופיעו תלמידות בית הספר במיצג של התעמלות קרקע.

ראש העיר פתח את הטקס וציין כי עיריית גבעת שמואל הינה בין הערים הראשונות, המיישמת את התיקון לחוק הספריות במסגרתו נקבע כי השאלת הספרים בספרייה העירונית תהיה ללא תמורה, וזאת במטרה לעודד את הקריאה והחשיפה לתרבות הספר. הספרייה העירונית בגבעת שמואל ושלוחותיה בבתי הספר הינם חלק ממערכת חינוך כוללת, לה אנו נותנים עדיפות לטובת עתיד ילדינו וחינוכם. עוד ציין בן ארי כי במהלך הקיץ הקרוב ישופצו כל בתי הספר וגני הילדים ויצוידו בריהוט ואבזור חדש.

מנהלת בית הספר הגב' תמי טל הודתה לראש העירייה על הנחשיות לקדם את ביה"ס למקומו הראוי, על ההשקעה הכספית העצומה ועל הדאגה האישית מקרב לב לתלמידי ביה"ס ומוריו. בנוסף אמרה "מתוך היכרותי עמו התרשמתי מהעניין שהוא מגלה בכל הנעשה בבית הספר. מתעניין בשלומם של המורים, באווירה בצרכים המיוחדים. מדרבן להתקדם ולהשתכלל עוד ועוד".

עוד ברכו מנהלת המחלקה לחינוך, הדר' חדווה הייזלר ויו"ר ועד ההורים המרכזי, הגב' אביבה יצחקי.