Site icon מקומונט גבעת שמואל

ספת כושר – איך זה עובד?

תמונה: freepik

אם אתם מחפשים מוצר שיאפשר לכם עבודה על כל הגוף – חשוב שתכירו מוצר כמו ספת כושר. אבל מה זאת ספת כושר ואיך היא עובדת? כל הפרטים בהמשך.

כאשר מדברים על מוצר כמו ספת כושר רבים יודעים כי מדובר במכשיר שאפשר למצוא בחדרי כושר ובבתים פרטיים. כיום יש ספות שהן למעשה מכשיר ביתי שאפשר לקפל להרכיב בקלות ולפתוח בקלות, כמו גם לאחסן בכל מקום וניתן לקחת את המכשיר אל כול מרחב חיצוני או פנימי בו רוצים להתאמן, לחטב שרירים ולפתח את הגוף.

ספת כושר מכילה מגוון רחב של אלמנטים שעוזרים לפתח שרירים, להוריד במשקל ולחטב את הגוף תוך שהיא עובדת על השוקיים, הירכיים, הישבן, על המותניים, הבטן, השכמות ואפילו על הצוואר! באמצעות מגוון רחב של שיפועים ותנוחות עבודה הספה מאפשרת עבודה מסיבית על כל הגוף בהתאם לצרכים של מי שמשתמש בה.

מספר יתרונות של ספת כושר

ספת כושר מאפשרת עבודה על שרירי הגוף תוך שימוש בהתנגדות ובכוח ויש כאלה שמחברים אליהן גומיות כושר – מה שמאפשר יצירת התנגדות גבוהה יותר ובכך בניית שרירים באופן הרבה יותר מסיבי.

היכן מוצאים ספת כושר?

כיום אפשר למצוא מגוון דגמים של ספות כושר המאושרות על ידי מכון התקנים הבינלאומי ועומדות בכל התקנים האמורים כדי שהאימון יהיה בטוח.

ספות כושר מאפשרות למתאמנים עבודה על כל חלקי הגוף תוך הרמה והורדה של איברים ויצירת מתח באמצעות גומיות כאשר עובדים על שרירי הזרועות הצוואר הכתפיים הבטן הירכיים.

ספת כושר נחשבת מכשיר מוכר ופופולרי משום שהיא מאפשרת עבודה בבית או במשרד וכמובן בכל מקום אחר בו רוצים להתאמן. המכשיר מציע את כל הפונקציונליות שמכשירים שנמצאים בחדר הכושר מציעים תוך עבודה על כל חלקי הגוף. לכן יש לא מעט אנשים שבוחרים לרכוש אותה.

כיצד בוחרים מכשיר כושר מסוג זה?

אז אם אתם רוצים לדעת איך עובדת ספת כושר וכיצד מפעילים אותה כדאי להיכנס לחנויות ספורט, לבחור את המוצר שמתאים לכם תוך שאתם מבינים את הפונקציונליות ואת אופן השימוש במוצר.

בחרו מוצר איכותי, שימושי שמביא לתוצאות טובות תוך זמן קצר.

שימו לב כי הספה מתקפת ונוח לפתוח ולקפל אותה. בחרו כזאת שתכנס אפילו לארון הבגדים או לבגאז’ הרכב.

שימו שלב כי המוצר כולל מצבים שונים כמו שיפועים שליליים לאימון חזק יותר.

וודאו כי אפשר לחבר בקלות גומיות התנגדות  למכשיר. בחרו מוצר קומפקטי יחסית אבל גם כזה שעובד על כל חלקי הגוף.

בחרו מוצר מפיטבנדר שיאפשר לכם לבצע לפחות שמונה תרגילים שונים בכמה שיותר זוויות. וודאו כי המוצר יכול להכיל משקל של 250 קילו וכזה שמאפשר שימוש בטיחותי ונכון. כך תוכלו לשמור על כושר בכל מקום.