Site icon מקומונט גבעת שמואל

סצנת השתלת שיער בטורקיה לגברים

האם ידעתם שרק באיסטנבול יש יותר משלוש מאות מרפאות להשתלת שיער? השתלת שיער בטורקיה לגברים היא אחת התעשיות הגדולות בעולם מוצע של חמשת אלפים מטופלים מבקרים במדינה מדי חודש, מה שמגדיל את הכלכלה הטורקית במיליארד דולר בשנה.

כשהשתלת שיער הופכת לפופולרית עוד יותר, איסטנבול כבר בדרך להפוך לבירת השתלות השיער העולמית. אבל מהו מוקד המשיכה של תעשיית השתלת שיער בטורקיה לגברים? מה הופך את טורקיה למובילה בתחום זה?

הגורם שמניע את ההחלטה – העלות

גורם עצום מאחורי הפופולריות של טיפולי השתלת שיער בטורקיה לגברים הוא העלות הנמוכה. המחירים בטורקיה נגישים להפליא. לדוגמא, מטופלים יכולים להוציא בין 13,000-20,000 ₪ לטיפול השתלת שיער בישראל. בארצות הברית הם היו מוציאים בין 15,000 עד 25,000 $ לאותו הליך. בטורקיה, לעומת זאת, עלות הליך השתלת שיער יכולה לעלות פחות מאלפיים ליש”ט.

מחירים נמוכים אלו הופכים טיפולי השתלת שיער בטורקיה לזולים בשיעור של 85% בהשוואה לישראל או ארצות הברית. אנשים רבים תוהים האם מנתחי השתלת שיער בטורקיה מתפשרים על איכות ותוצאות, אבל למרבה המזל, זה לא המקרה.

עלות ניתוחי השתלת שיער בטורקיה לגברים משתנה בין המטופלים, ומספר השתלים הדרוש להליך יסייע למטופלים להעריך את העלות של הטיפול.

האם התוצאות הסופיות של השתלת שיער בטורקיה לגברים טובות?

טיפולי השתלת שיער בטורקיה לגברים זמינים במחירים סבירים מאוד, ועדיין התוצאות הסופיות נפלאות. התוצאה של כל השתלת שיער מרשימה ביותר, והסיבה לכך היא שמנתחים בטורקיה עוברים השתלמויות רבות ועוקבים אחר הטכניקות והפיתוחים האחרונים בענף.

רוב המרפאות להשתלות שיער בטורקיה משתמשות בטכנולוגיה חדישה. מרפאות אלה חדשות יחסית ותוכננו על ידי מנתחים מוכשרים עם הציוד המודרני ביותר.

צילום: יח”צ

 

שיטות השתלת שיער

בניתוחי השתלת שיער קיימות שתי טכניקות כירורגיות: השתלת יחידה Follicular Unit (FUT), ו-Extract Unit Follicular (FUE), שנמצאות בשימוש נרחב להסרת שיער מקרקפת המטופל. בטכניקת FUE, המיושמת באופן נרחב בטורקיה, כל שתלי השיער מוסרים מהאזור התורם בזה אחר זה, באמצעות כלי אגרוף.

היתרון בטכניקה הוא הימנעות מהצטלקות, ואילו טכניקת FUT מותירה צלקת קבועה באזורי ההתרמה והקבלה.

האם הרופאים מוסמכים?

השתלת שיער בטורקיה לגברים היא תעשייה מבוססת, והרופאים להשתלות שיער ידועים ברחבי העולם. הם צוברים מוניטין זה באמצעות כישורים יוקרתיים וחברות בארגונים מקצועיים. האגודה הבינלאומית לכירורגיה של שיקום השיער (ISHRS) מכירה במנתחים שמבצעים טיפולי השתלות שיער בטורקיה.

אגודה זו נוסדה בשנת 1993 והיא אחראית על הכשרה ומנתחים להשתלות שיער. האגודה מארגנת מגוון שלם של כנסים וסדנאות למנתחים להשתלת שיער, וחוץ מזה, עם למעלה מאלף רופאים פעילים, האגודה מבטיחה תוצאות מובילות מהמרפאות בטורקיה.

למנתחי השתלת שיער בטורקיה לגברים יש אישור לבצע את הליך מיצוי היחידה Follicular והם משיגים תוצאות ללא צלקות.