Site icon מקומונט גבעת שמואל

הסקר הגדול: שנתיים לבחירות המקומיות – האם אתם מרוצים מהחיים בגבעת שמואל?

כמעט בלי שהרגשנו, ועם 4 מערכות בחירות לכנסת באמצע, החודש יחלפו 3 שנים בדיוק מאז הבחירות המקומיות האחרונות ויסמנו עליית שלב לקראת מערכת הבחירות המקומיות של 2023. עכשיו הזמן שלכם תושבי גבעת שמואל להגיד – איך הן היו עבורכם?

אלה היו שלוש שנים מרובות אירועים, הרבה מעבר לרגיל, שהשפיעו רבות על המדינה כולה אבל גם באופן אישי על העיר גבעת שמואל ותושביה בפרט. השפיעו עלינו אירועי מאקרו כמו חילופי שלטון ושנתיים ללא תקציב מדינה מאושר, מבצע “שומר החומות” ונפילת הטילים מעזה בגוש דן ובגבעת שמואל וגם אירועי “קטנים” בהרבה אבל משמעותיים לעיר לא פחות כמו המשך פיתוח מואץ בכל רחבי העיר, תחילת איכלוס שכונת רמת הדר דרום ופרסום תוכניות בנייה רחבות בכל רחבי העיר. ומעל הכל – הקורונה, אותה מגיפה מסתורית שמלווה אותנו כבר שנה וחצי ואין תחום שלא הושפע ממנה – החל ממערכת החינוך, התעסוקה, הפנאי הבידור והשירותים העירוניים.

לרגל ציון הדרך החגיגי, רצינו לפנות אליכם, תושבי גבעת שמואל, ולשמוע מכם מה דעתכם על תפקוד העירייה בשלוש השנים האחרונות ועד כמה אתם מרוצים – או לא – מהתמודדות הקברניטים עם ניהול העיר בתקופת המשבר.

חשוב לציין, לא מדובר בסקר מקצועי, ויכול שהוא יהיה מושפע ממניפולציות אלו ואחרות אבל אנחנו מבקשים מכם להימנע מכך, אחרי הכל מטרת הסקר היא לסכום את סך התחושות של תושבי העיר – ולהעניק לראשיה את הכלים לפעול בדרך הטובה יותר עבור כלל תושביה.

תוצאות הסקר יתפרסו בסוף החודש.

* השאלות מוצגות בסדר אקראי.
* השאלון והתשובות אליו אנונימיות לחלוטין ולאף גורם, כולל מערכת מקומונט גבעת שמואל, אין גישה לפרטים מזהים כלשהם של המשתתפים בסקר.