Site icon מקומונט גבעת שמואל

עגילי יהלום – איך תבחרי אותם? 

תמונה: freepik

עגילים היו מאז ומעולם סמל סטטוס ומעמד. נסיכים ונסיכות, מלכים ומלכות, אנשי אצולה ושאר אנשים: נהגו לענוד תכשיטים מסוגים שונים, החל מתכשיטי זהב וכסף או כאלה העשויים מחומרים יקרים ומשובצים באבנים טובות וכמובן ביהלומים.

כיום יהלומים הפכו לדבר הרבה יותר נגיש, משום שאפשר לבחור עגילי יהלום קטנים וגדולים במגוון עיצובים וגם במחיר נוח ושווה לכל כיס, ואפשר לעשות זאת גם ללא תואר אצולה. בשל העובדה שאפשר לרכוש עגילי יהלום מחנויות באינטרנט – אפשר גם להוזיל מחירים וכך כל אחת יכולה לבחור לעצמה את הפריטים שהיא אוהבת. הוזלת המחירים קורית משום שלמשווק איך צורך באחזקת חנות פיזית יקרה, מה שמאפשר לקנות תכשיטים איכותיים, במחיר זול.

מה צריך לדעת על סוגים שונים של עגילי יהלום?

בכל הנוגע לעיצובים של תכשיטים מסוג זה, חשוב לדעת שבחנויות אפשר למצוא מגוון רחב של פריטים. יש עגילים תלויים כמו למשל כאלה מעוצבים בצורת טיפה, אפשר לבחור עגילי חישוק או עגילים בסגנון ג’יפסי (צועני) שהפכו מאד טרנדיים לאחרונה.

בחנויות תכשיטים אונליין אפשר למצוא מגוון עיצובים בהתאמה אישית או לבחור את המוצר שאת אוהבת מתוך קטגוריות שונות.

בחנויות תכשיטים תמצאי פריטים טרנדיים כמו  עגילי יהלומים בחיתוך אובל צמודים, עגילי זהב יהלומים לב לילדה, עגילי בייגלה מרטיני ושאר עיצובים מהממים שמספקים המון זוהר ואלגנטיות למראה החיצוני.

אם תבחרי עגילים משובצים ביהלומים ובאבני חן יפות – תוכלי להנות ממראה סולידי אלגנטי ונוצץ ולבצע התאמה של הפריטים לחיי היומיום שלך.

אז כיצד בוחרים עגילים?

כשאת בוחרת את הפריט היפיפה ביותר, וזה שמוצא חן בעינייך, כדאי לשים לב לדגשים כגון: התאמה למבנה הפנים, התאמה לגוון העור, התאמה לשימוש בחיי היומיום או לערב ויש גם ללמוד על איכות וטיב המוצר. בחרי עגילים עשויים זהב טהור במשקל של 14 קראט לפחות, ושימי לב כי הם משובצים ביהלומים אמיתיים או באבנים יוקרתיות וקטנות.

כדי לדעת האם יהלום אמיתי כדאי לחפש מוצר שמגיע עם תעודה גמולוגית המפרטת את איכות היהלום או בחרי מוצר שיש לו הסבר המפרט אודות האבן שמשובצת על גבי העגילים. בנוסף לכך נסי להבין מה טרנדי ומה משתלב עם כל טוטאלוק והזמיני לעצמך זוג עגילים מהממים עבור כל אירוע או פגישה אליה את יוצאת.

עגילים צמודים עדינים מחמיאים לאישה באופן תמידי, ואם הם משולבים יהלום, המראה והתחושה הופכים שונה לגמרי. הרי מי לא אוהבת יהלומים? העניקי לאוזנייך מראה נוצץ עם קולקציה מרהיבה של עגילי יהלום צמודים מחברת פרנקו אורו.
מבחר עגילי יהלומים צמודים, עדינים ומהממים המתאימים לכל לוק.