Site icon מקומונט גבעת שמואל

עגילי יהלום – כיצד בוחרים אותם?

תמונה:freepik

עגילים ויהלומים תמיד היו חברים טובים המראה של סגסוגת הזהב או הכסף האצילית והנדירה  עליה היה לו משובצות אבנים יקרות שנחשבות משאב נדיר הופך למשולם  עגילי יהלום מונחים לצד הפנים שלנו ומאירים אותן.

עגילי יהלומים מספקים מראה אצילי וזוהר לפנים, הם מקנים תחושה של יוקרה ומתכתבים באופן נהדר והרמוני יפה עם שמלה שחורה קטנה או עם ביגוד פשוט כמו גינס וטי שירט. עגילי יהלום בעיצובים שונים מתאימים למגוון רחב של אירועים. כיום תמצאו לא מעט תכשיטים שאפשר לרכוש כן מי בחנויות אינטרנטיות שם המחירים הרבה יותר טובים עד לחנויות פרונטליות בעין אפשר למדוד את העגילים.

אבל כיצד בוחרים עגילי יהלום? הנה כמה דגשים לבחירה נכונה:

טעם אישי – כשמדובר בפרטי אופנה, הטעם האישי הוא זה שמוביל אותנו לבחירה הנכונה.  בדקו את קולקציית היהלום שקיימות היום בשוק התכשיטים והבינו מה הטעם שלכן. כיום יש מבחר של עגילי יהלום, החל מעגילי טיפה מעוצבים עד עגילי יהלומים, עגילי חישוק או כאלה הידועים כג’יפסי טרנדיים, ושאר יהלומים שידועים כחישוקים המוכרים לנשים שיודעות מה הן רוצות בכול הנוגע לאופנה. בחנויות תכשיטים יש עגילים צמודי אוזן ומגוון רחב של פריטים שאפשר לבחור מחנויות תכשיטים אונליין. התרשמו מקולקציות שונות ובדקו מה מתאים לכן.

בחרו תכשיטים עשויי זהב אמיתי ויהלומים איכותיים – כשאתן בוחרות תכשיטים חשוב שהזהב שאתן בוחרות יהיה אמיתי. כדאי לבחור עגילים עשויים זהב במשקל של 14 קראט לפחות. אם אין לכם תקציב לכך, כדאי לבחור עגילים מצופי זהב כדי למנוע דלקות או רגישות שיכולה להתעורר בתכשיטים שאינם עשויים זהב. גם היהלומים עליהם להיות אמיתיים וכדאי לבחור יהלום איכותי שמגיע עם תעודה גמולוגית שמפרטת את התכונות שלו כמו שקיפות, צלילות, צבע, פאות, ברק, משקל ושאר אלמנטים חשובים שהיו ביהלום.

התאמה לחיי היום יום – כדאי שהיהלומים המשובצים על גבי העגילים יתאימו לחיי היומיום שלכן ויש שמשו אתכן גם בשעות היום וגם בערב. בחרו עגילים שתוכלו להתאים לסיטואציות שונות החל מלדייט הראשון עד לאירוע משפחתי גדול או ליום בעבודה.

מחיר- לבסוף יש לבצע השוואת מחירים ולבחור עגילי יהלום. אם תכנו אל חנות אונליין שמספקת תכשיטים איכותיים במחיר נוח- תוכלו לבחור אפילו יותר מפריט אחד ולהנות ממבצעים והנחות. כמו כן יש לוודא שהעגילים עשויים מהחומרים הנכונים וכי אתם רוכשים מוצר שמגיע עם אחריות, שירות לקוחות ואף החזרה והחלפה במרה הצורך.

כך תוכלו להתאים לכן פריטים יפים ולפנק את עצמכן או את מי שאתם אוהבות בתכשיטים מהממים של פרנקו אורו!