Site icon מקומונט גבעת שמואל

עדיין עוקבים? אם הייתם בקופ”ח “מכבי” או בסופר חביב אולי אתם צריכים להיכנס לבידוד

משרד הבריאות פרסם איתורים נוספים של מקומות בהם שהו חולי קורונה בגבעת שמואל בימים האחרונים. הפעם מדובר בסניף קופת חולים מכבי ובסופר “חביב” בשכונת רמת הדר.

למרות התקלות והעיקובים בפרסומים באתר משרד הבריאות, גם בשלב זה, בו נספרו כבר למעלה מ-5,600 חולים בנדיף הקורונה עדיין ממשיכים אנשי המשרד בפרסום החקירות האפידימילוגיות של חולי הקורונה המאומתים.

קצת באיחור, אבל הבוקר פרסמו במשרד כי חולה או חולת קורונה מאומתים שהו ב-17.3 בקופ”ח מכבי בגבעת שמואל ובסופר חביב שבקניון הגבעה.

סניף סופר חביב בקניון הגבעה. צילום: אסף לוי

מאחר שעברו 14 יום, אין משמעות מיידית לכניסה לבידוד, אך תושבים ששהו במקומות אלו באותם זמנים וחשים עתה תסמינים של המחלה – צריכים לעדכן על כך את מוקד מד”א או משרד הבריאות.

מקומות שבהם שהו חולי קורונה מאומתים בגבעת שמואל

תאריך עדכון: 31/03/2020

נזכיר כי ככל הידוע, נכון להיום ישנם 18 תושבים מגבעת שמואל שכבר אותרו כנשאים (חולים) לנגיף.

בשל צנעת הפרט לא ניתן לפרסם פרטים נוספים על זהות החולים, אף על פי שחשיפה מרצון של אותם חולים עשויה למנוע את התפשטות המחלה ואף לשמור על חייהם של תושבים, שכנים וחברים רבים אשר יידעו להיכנס לבידוד.

בדומה לערים נוספות, אם אתם חולים מאובחנים בנגיף הקורונה ומעוניינים לסייע למאמצי בלימת התפשוטת הנגיף על ידי חשיפה ופרסום יעיל ומהיר של מפגשים אפשריים – אנא צרו קשר אישי למערכת מקומונות גבעת שמואל ואנו נסייע לכם לפרסם את המידע.