Site icon מקומונט גבעת שמואל

עדכוני קורונה: חולה הסתובב ב”חביב”. עליה משמעותית במספר החולים בעיר

בזמן שבכל הארץ מספר החולים בקורונה כבר נושק לעשרים אלף (19,600) גם בגבעת שמואל מספר החולים המאובחנים כנשאי הנגיף מטפס ונכון לעתה עומד על 39 חולים פעילים. ובתוך כך: בשבוע שעבר הגיע חולה קורונה לסופר חביב. נפגשתם? כנסו לבידוד והיבדקו

חולה קורונה מאומת ערך בשבוע שעבר קניות בסופר חביב שבקניון הגבעה, כך שעל פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו לציבור הרחב הוא שהה במקום פעמיים בשבועיים האחרונים – ביום חמישי ה-2.7 בשעה 19:00-19:30 בערב, וביום שני ה-6.7 בשעה 12:00-12:30.

מהנתונים שמפרסם לפני שעה קלה משרד הבריאות עולה כי כנראה שאותו חולה קורונה אינו לבד, ובגבעת שמואל ישנה בימים האחרונים עליה קלה, באופן יחסי, במספר החולים שעדיין עומד על מספר נמוך יותר לעומת הנתונים הבולטים של תחלואת הקורונה בסיבוב הקודם, במהלך חודשים מרץ-מאי, אך עדיין מעורר דאגה קלה.

על פי הנתונים, בגבעת שמואל סך הכל חולים מאומתים – 39, עליה של 29 חולים בשבוע האחרון המהווים קצב גידול מממוצע יומי ב-7 הימים האחרונים של 26%, נתון שעורר את תשומת ליבם של הרשויות שהחליטו לסמן את גבעת שמואל כ”אזור כתום”. שנדרשת בו הגדלה של מספר הבדיקות. עד כה בוצעו בגבעת שמואל 3214 בדיקות.

סך הכל חולים מאומתים שהתגלו עד כה בגבעת שמואל- 89, מתוכם, 50 חולים כבר החלימו מהנגיף. סה”כ בגבעת שמואל נספרו 14 חולים לכל 10,000 תושבים – נתון שאינו חריג, כאמור, בפני עצמו.