Site icon מקומונט גבעת שמואל

עדשות מגע או משקפיים

יש אנשים שמרכיבים משקפיים, ויש כאלה שבוחרים להשתמש בעדשות מגע. עדשות מגע הולכות והופכות למוצר מבוקש. אולי לא הרבה אנשים מודעים לכך אבל כל שנה יותר אנשים ואנשים עוברים להשתמש בעדשות מגע. היום 180 מיליון אנשים בעולם משתמשים בעדשות מגע והמספר הזה הולך וגדל כל הזמן. עם עדשות מגע בקיץ ניתן גם ללכת עם משקפי שמש, כמו רייבן למשל.

איך לבחור? משקפיים או עדשות מגע?

אם אתם שואלים את עצמכם מה עדיף משקפיי ראייה או עדשות מגע? כדאי להבין את היתרונות של עדשות מגע. ברור שגם משקפיים מתקנות את ליקוי הראיה כמו עדשות מגע וגורמות לכם לראות טוב יותר. אבל האם אתם רואים בעזרת משקפיים באמת כמו שרואה אדם ללא בעיית ראייה? התשובה היא לא. וזה בגלל שהמשקפיים מעצם המבנה שלהם מצמצמות מאוד את שדה הראייה.  מי שהולך עם משקפיים הרבה מאוד שנים כבר רגיל לעניין הזה ולא מודע לעובדה שבאופן קבוע הוא רואה שדה ראייה מצומצם. משקפיים מגבילות את שדה הראייה עדשות לעומת זאת מגדילות את שדה הראייה רק בעזרת עדשות אופטיות שיש להם מספר מתאים אתם תראו ראיה תקינה כמו אדם שאין לו לקוי ראיה, כמו שאתם הייתם רואים אם לא היה לכם ליקוי ראייה.

נוחות עדשות מגע

עדשות הן נוחות מאוד מאפשרות לעשות פעילויות שונות יומיומיות הרבה יותר בקלות. אם אתם אוהבים לעשות אימון יומי או אפילו אימונים כמה פעמים בשבוע, אתם יודעים כמה המשקפיים מפריעות. הן יכולות ליפול ואם מזיעים המשקפיים מפריעות. משקפיים אינן נוחות לאדם שהוא טיפוס ספורטיבי. עדשות טובות גם לאנשים שמבלים הרבה זמן במטבח. מי שמבשל יודע שהאדים בבישול עושים אדים במשקפיים וקשה מאוד לראות ולבשל עם משקפיים במטבח. עם עדשות מגע זה לא קורה. ולא כולם יודעים זאת אבל עדשות מגע מונעות בכי כשחותכים בצל. יש גם נשים שמנקות הרבה את הבית, קשה לנקות עם משקפיים. הרבה פעמים המשקפיים נופלות זזות במהלך הניקיון וזה מפריע מאוד. עם עדשות מגע אפשר לנקות בהנאה והן לא מפריעות.