Site icon מקומונט גבעת שמואל

עובדי העירייה חגגו את השנה החדשה

עובדי עיריית גבעת שמואל התכנסו ערב החג באולם "בית העם" להרמת הכוסית החגיגית לקראת השנה החדשה.

הטקס התקיים במעמד ראש העיר – זמיר בן-ארי, בהשתתפות : הרבנים המקומיים – הרב אלעזר אלבז יו"ר והרב יוסף זינגר, יו"ר המועצה הדתית – יעקב רייכר, חברי מועצת העיר, נציגי משטרת מסובים, נציגי כיבוי אש ב"ב ועובדי העירייה.

ראש העיר, זמיר בן ארי ברך את העובדים : "זו מסורת רבת שנים שאנו כל עובדי העירייה, על כל מחלקותיה, מתכנסים יחדיו להרמת כוסית לרגל השנה החדשה. כעובדי רשות- מראש העירייה ועד אחרון העובדים – מחובתינו לשרת את הציבור כי אחרת אנו מועלים בתפקידנו. עלינו צריכים למלא את יעודינו ולתת את השירות הטוב ביותר. אני רוצה להודות לכולכם על עבודתכם המסורה למען כלל ציבור התושבים, אני רוצה לאחל לכולכם שנה טובה, ברוכה, שנת שגשוג ופריחה אישית ומקצועית לכל אחד ואחת מכם. תחל שנה וברכותיה".

מ"מ ראש העיר, אברהם גולדברג "אנו נמצאים בימים של תשובה. וכל אחד ואחת מאיתנו צריך לעשות חשבון נפש אישי כדי שנוכל לזכות בגאולת עם ישראל".

 הרב אלעזר אלבז שליט"א ברך את עובדי העירייה, ואיחל ששנת תשס"ט – (בראשי תיבות) שתהא שנת סימנים טובים" הרב זינגר שיתף את העובדים בסיפור על משמעות הסימנים של ראש השנה. ביקש מהעובדים לזכור כי חודש תשרי סמנו מאזנים.

יו"ר המועצה הדתית, מר יעקב רייכר ציין כי במילים שלנו יש הרבה כח. "אנו צריכים להתכוון כשאנו מברכים איש את רעהו בברכת שנה טובה".

יו"ר ועד העובדים, גבי פרטוש ציין כי אירוע זה הוא בשביל העובדים ואנו העובדים צריכים להכיר את הטוב שיש לנו. "כמו שמשה הכיר בטובה שהיאור הגן עליו, ולכן אחיו האהרון הוא זה שהיכה על היאור והפכו לדם".

בתום הברכות הודה ראש העיר לשוקי ביתן על טיפוח בית העם והכנתו לאירוע, לוועד העובדים ולכל אלה שארגנו את הטקס. עובדי העירייה הרימו כוסית וברכו איש את רעהו בברכת חג שמח.