Site icon מקומונט גבעת שמואל

עו”ד מורדי קלפה:”גבעת שמואל צריכה תנופת פיתוח ועשייה ולא מהפכות”

במסעדת 'טעמים' בגבעה התכנסו אמש חבריו ומוקיריו של עו''ד מורדי קלפה מנכ''ל העירייה לשעבר שערך כנס הכרזת מועמדות רשמי לתפקיד ראש העיר.

קלפה יליד גבעת שמואל שצעד לבמה לצלילי השיר ''כאן נולדתי'' פתח בדברים אודות ראש העיר המכהן זמיר בן ארי:זמיר בן ארי עומד בראשנו 11 שנים, מה שהיה לזמיר לתת לנו, הוא כבר נתן – לטוב ולרע, והעיר זקוקה לתנופת עשייה".

בהמשך פרט קלפה את תוכנית הפעולה שלו:"איני מסכים עם מועמדים שמדברים על מהפכה בעיר. אנחנו לא אנשי מהפכות. אנו חיים בעיר קטנה ושלווה שיש בה עניינים רבים הדורשים טיפול. אבל מהפכה? מה הוא בדיוק הרקורד הביצועי של אלו אשר מדברים על מהפכה? מכסא המנכ"ל למדתי היטב את ההבדל בין חלומות בהקיץ לתכניות ריאליות הנבנות תוך התחשבות בצרכים, באילוצים, בנגזרות התקציביות ובסדרי עדיפויות הנגזרות מהיעדים. לא אלאה אתכם בעניינים תקציביים ואת יעדיי עוד אציג בפירוט במהלך הדרך. נציב יעדים ונציג תכנית ריאלית שתגביר ותמנף את פוטנציאל הצמיחה והפיתוח של גבעת שמואל. מה שדרוש היום לגבעת שמואל היא לא מהפכה. דרושה לנו תנופת פיתוח ועשייה. ואת זה נביא''!

בהמשך התייחס קלפה לידיעות אודות גורמים תורניים המתעתדים להתמודד גם הם לראשות העיר:''אני גם שומע על רבנים ששוקלים להתמודד. המסר שלי להם – בואו ותהיו לנו סמכות רוחנית, ומקור חוכמה להתייעץ בו. את העשייה היום יומית, האפורה, תשאירו לאנשי העשייה''.

בהתייחס לקריאות בנוגע לפילוגים בציבור הדתי שישאירו שוב את בן ארי בשלטון אמר קלפה כי הוא אינו מועמד הציבור הדתי לראשות עיריית גבעת שמואל:''אני מועמד של כולם, למען כולם ולמען עתיד גבעת שמואל!".

 בכנס הציג קלפה את תומכיו וביניהם את:ד"ר דורון בר כוכבא, חבר המועצה לשעבר, אבי גרינשטיין, ונציג הדור הצעיר, יו"ר מועצת התלמידים דוד זנזור.