Site icon מקומונט גבעת שמואל

עולם הסאונד השתנה – הדרך של אמיר סובול

צילום: א.ס הגברה ותאורה

איך התמודדתי עם האתגרים הלימודיים בבית ספר יסודי: סיפור חי והצלחה

ופותח רכבים נעולים: היכולות המרשימות שלי כמתנדב בארגון ידידים ועד לפתיחת עסק בתחום הסאונד

המפתחות להצלחה בתחום הגברה והסאונד: ניסיון, כישרון והיכולת ליצור חוויה.

אמיר, אתה מסיים 12 שנות לימוד בוא ספר לי קצת על הלימודים ביסודי:

בתקופתו שלי בבית ספר יסודי, נתקלתי באתגרים לימודיים מסוימים. אולם, תודות לתמיכה הנלהבת שקיבלתי מהמורים המוערכים וההורים המדהימים, הצלחתי לעבור את המכשולים בהצלחה מרשימה. הם היו לי מקור השראה והעזרה, ובזכותם הצלחתי לגרום לעצמי להתרכז ולהתפתח בכל תחום שלמדתי. אני מודה להם מאוד על הכלים והסבלנות שהעניקו לי, ובהחלט מכיר את השפעתם החיובית שיש להם על דרכי הלימוד והצלחתי האישית.

 

סיימת יסודי, לאן המשכת?

המשכתי לישיבת אמית אלירז בפתח תקווה.

מיד רכשתי חברים חדשים והצלחתי בלימודים. המשכתי לתיכון וגם שם הצלחתי מאוד בלימודים. בנוסף, אחראיות על אירועים וטקסים נולדה בי, ועם הזמן, נתקבלתי על שירותי ההגברה והתאורה בלימודי. התנסות זו גרמה לי להתפתח ולהתקדם בתחום. היום, אני מוזמן על ידי עיריות גדולות להשתתף באירועים ענק.

אני זוכר את ההצלחה שלי בשיעורי מתמטיקה, זה בזכות מורה שאמרה לי “אתה הפטיש של המתמטיקה”. בהחלט מתרגש וגאה אני לזכור את ההצלחה המרשימה שהשגתי בשיעורי המתמטיקה שלי

וואו איזה יופי! כיף לשמוע! נחזור לעסק שלך בהמשך אבל עכשיו ספר לי מה לגבי התנדבות? איך שילבת?

צילום: אמיר סובול – ידידים

מכיתה י’ אני מתנדב בארגון ידידים אני מומחה בפתיחת רכבים נעולים והתנעת רכבים ואפילו בהחלפת גלגל תקול.

 

מה תפקידך בארגון?

כמתנדב מהשורה בארגון ידידים, אני מתפקד ככונן לקריאות שמטרתו לעזור לאנשים שנתקעים עם הרכב. בכל פעם שאני נכנס לפעולה, אני מתקן פנצ’רים, פותח רכבים נעולים ואפילו מחלץ ממעליות ומספק עזרה נוספת בהתאם לצורך. אני מודה על הזכות לתרום לאחרים ולתת את מיטב יכולתי בכל פעם. זה נותן לי סיפוק גדול ותחושה של מילוי. בנוסף, אני גאה לציין שזכיתי בתואר מצטיין מחוזי מארגון ידידים בשנת 2023.

הרב עופר ארן, ראש ישיבת אמית אלירז: “אמיר הינו תלמיד שבאופן קבוע מתנדב לסייע ולהיטיב עם הזולת. הישיבה גאה באמיר על זכייתו בתעודת ההוקרה. הנתינה היא הדבר הגדול ביותר שיכול אדם לעשות בעולם הזה ואמיר מלמד אותנו שיעור יומיומי בנתינה”.

מה עשית במלחמה ?

במהלך התקופה האחרונה, בחרתי לחסום את העסק שלי לתקופה קצרה של חודשיים עקב המצב המלחמתי. למרות כך, החלטתי להיות פעיל ולתמוך בקהל הפונה מהדרום בדרך אחרת. ערכתי אירועי הגברה ומוזיקה למשפחות צעירות מפונות בהתנדבות מלאה. וגם נכנסתי להרכב הביטחון של השכונה (גב”ש) לעזור לתושבים ולתת תחושת ביטחון.

אני גאה בכך שהצלחתי לתת מעט מהזמן שלי ולסייע לאנשים בצורה יעילה ומרגשת. אני מקווה שהמצב ישתפר בקרוב ושנוכל לחזור לפעילות רגילה, אך עד אז, אני ממשיך לשמור על התושבים ולעשות אירועי הגברה בהתנדבות.

צילום: אמיר סובול – המלצה מידידים

אני רוצה לחזור איתך לפתיחת העסק שלך

בכיתה ה-ו הייתי אחראי על הגברה והסאונד בבית הספר, בטקסים, בחגים, באירועים וגם בהפסקות. גיליתי שהתחום מאוד מעניין אותי והבנתי שיש לי את הכישרון לכך. בעקבות כך, כשהגעתי לתיכון, בכיתה י בגיל 16.5, החלטתי לפתוח את העסק שלי בשם “א.ס הגברה ותאורה”. עם הזמן, העסק צמח והיום אני מקבל הזמנות מלקוחות פרטיים ואף עיריות להגברה של אירועים שלהם.

אני זוכר במיוחד את האירוע הראשון שהיה לי, הוא התקיים בחג החנוכה בבית הכנסת של קהילת בית הכנסת של מורת העברית שלי. היא הזמינה אותי להגברה על האירוע שכלל סטנדאפ עם יאיר יעקבי. התרגשתי מאוד מההזדמנות הראשונה שלי והיכולת להביא שמחה וכיף לאנשים באמצעות המקצבים והסאונד.

 

מתי התחלת להרגיש שאתה מצליח?

לאחרונה, שמתי לב כי מספר הלקוחות המעוניינים בשירותי ההגברה והתאורה שלי מתרחב באופן משמעותי. זה  מוסיף לי תחושת שמחה, הן מבחינה אישית והן מקצועית. אני ממשיך להתמקד באיכות השירות שאני מספק, ואני מחכה בקור רוח לספק לכל לקוח את הפתרונות המותאמים אישית שיתאימו לצרכים המדויקים שלו.

 

איך ילד בן 17 מתנהל עם כסף?

אני מאוד שמח לומר שמאז שאני זוכר את עצמי, אף פעם לא הייתי מבזבז הרבה. אני תמיד מסתפק במה שיש לי ומחפש את השביעות במעט. אני ממש לא אוהב להוציא כסף על שטויות ומבין כמה קשה אני עובד כדי לצבור אותו. אני אפילו לא מעורב במספרים מדויקים, פשוט מעדיף שלא לדעת. תמיד חשוב לי לשמור על יציבות ולהישאר על הקרקע. אני מודה מכל הלב שיש לי את ההורים הכי טובים שאפשר לדמיין, שעוזרים לי בכל דבר. הם המקור לחיזוק ותמיכה עבורי. בזכותם, אני יודע שאני יכול להתמודד עם כל דבר.

צילום: אמיר סובול וקבל בהופעה

כמה החיים שלך שונים משל החברים שלך?

הם שונים. אבל אני באמת מנסה שהם יהיו כמה שפחות שונים בסופו של דבר אני ילד כמו כולם. בבית ספר כולם יודעים שאין לי הנחות. אני רוצה להראות שאפשר להצליח במגוון דרכים, אפילו אם היכולות הן שונות. אני גאה במי שאני ולא אתפשר על זה לאחרים. בסופו של דבר, אני מאמין שכל אחד מאיתנו בעולם יכול להשפיע וליצור שינוי בהתאם לכשירוו וליכולותיו הייחודיות שלו.

 

אם יש מבחן, יש זמן ללמוד?

ידע ולמידה הם שניים מהיסודות החשובים בחיים האישיים והמקצועיים. אני מפנה זמן מהיומיום שלי על מנת להשקיע בלימודים ולהתרכז בהתקדמות האישית שלי ולהוציא ציונים גבוהים. הדבר הראשון שאני שם דגש עליו הוא לסיים את הלימודים שלי בכבוד ועם ציונים מכובדים. מאמין כי חשוב להתמקד באיכות הלמידה וביכולת להשגת מטרות מצוינות, ולכן אני מתאמץ תמיד להיות תלמיד מוערך ומקצוען. באמצעות הלמידה השוטפת והמתמשכת, אני מקווה להשיג תובנות חדשות, להבין עוד יותר על העולם סביבי ולפתח את הכישורים שלי במגוון תחומים.

 

כבר בחרת לך קריירה, למה בעצם הלימודים והציונים חשובים לך?

אני מאמין בעצמי וביכולת שלי להצליח ולהשיג בגרות טובה ומכבדת. אני מבין שכדי להתקדם ולהצליח, עליי להשקיע בלימודים בצורה מלאה ומרובה. אני יודע שהשקעה זו היא המפתח לפתיחת דלתות רבות בעתיד. אני פונה אל כל בני הנוער ומציין כמה חשוב לא לבזבז זמן ומאמץ על עבודות זמניות, גם אם כרגע יש לכם עבודה שאתם מרוויחים בה המון. השקעה בלימודים תעזור לכם לסיים את הבגרות בצורה מצוינת ולהשיג ציונים טובים. אתם לא מבינים כמה דלתות זה יפתח לכם בעתיד. תשקיעו ותשגיחו על עתידכם הפוטנציאלי!

צילום: אמיר סובול – א.ס הגברה ותאורה

חשוב לך להרגיש שאתה עדיין נער?

הבנתי שזו הזדמנות ייחודית בחיים, ואני מבין שאני יכול לחוות את זה רק פעם אחת. היכולת להיות עם החברים ולחלוק רגעים משותפים עם כולם היא משהו שאני מעריך מאוד. לפעמים אני ניפגש עם החברים עד לשעות מאוחרות בלילה, מראה לי כמה זה חשוב ונכון לפתח את הקשרים בגיל צעיר כזה. אני יודע שאם לא הייתי מקבל את ההזדמנות הזו, הייתה לי חסרה לי חלק חשוב בדרך שאני גודל בה.

 

תן לי כמה מילים נוספות על העסק שלך

“חברת א.ס הגברה ותאורה” הוקמה על ידי אמיר סובול המתמחה במתן שרותי הגברה, תאורה ומסכי הקרנה למגוון רחב של אירועים כמו: טקסים, הפקות, מסיבות ועוד. מאירועים קטנים ועד לאירועים רבי משתתפים, אנו דואגים לספק לכם ציוד מתקדם ואיכותי עם צוות אדיב, מקצועי, עמידה בלוח זמנים ותמיד עם חיוך על הפנים . הצוותים הטכניים כוללים: טכנאי הגברה, תאורה והקרנה מקצועיים עם ניסיון והתמחות הדואגים לתיאום מלא בין כל הגורמים על מנת לספק איכות מקסימאלית באירוע שלכם. בין לקוחותינו עיריות, מפיקים, בתי ספר, תנועות נוער, מרכזים קהילתיים, חברות ועוד…”

 

חפשו עלינו בגוגל א.ס הגברה ותאורה

נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות על הצד הטוב ביותר.

השאירו פרטים – א.ס הגברה