Site icon מקומונט גבעת שמואל

עופר שלח בשבתרבות בגבעת שמואל: “מירי רגב הופכת כל דבר לקידומה האישי”

השבת נערכו אירועי שבתרבות של מתנ”ס גבעת שמואל, האחרון לעונה זו של השנה, לקראת פגרת חופשת הקיץ, בהנחיית העיתונאי יואב לימור ועם עם ח”כ עופר שלח מ”יש עתיד” ופרופ’ בועז גנור מומחה לטרור.

“טיפול מגושם וחסר הבנה, חוסר מעצורים ובריונות”, כך הגיב בשבתרבות של מתנ”ס גבעת שמואל ח”כ עופר שלח מ”יש עתיד” על ביטול המשחק שהיה אמור להתקיים בין ישראל לארגנטינה. “מירי רגב, כפי שמתנהלת הממשלה, הופכת כל אירוע לאירוע פוליטי גם אם הוא לא כזה בבסיסו והופכת כל דבר לקידומה האישי. כתוצאה מכך קיבל ארגון ה-bds רוח גבית מהעולם. אנחנו מדינה בת 70. הגיע הזמן שנפסיק להתייחס אל עצמנו כאל מדינה שקמה עכשיו אחרי השואה וצריך להכיר בה”.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

עופר שלח. צילום: יחצ

ח”כ עופר שלח התייחס גם לשאלה שהציג העיתונאי יואב לימור, האם יאיר לפיד, ששואף להיות ראש ממשלה, יוכל לדבר עם החרדים. שלח השיב כי החרדים רוצים לשבת בממשלה ולמרות איומיהם ידברו עם לפיד. מה תהיינה התוצאות איש לא יודע עכשיו. יחד עם זאת טוען ח”כ שלח, כי אם היו מתייחסים למתווה ש”יש עתיד” הניחו על שולחן הממשלה בנושא גיוס חרדים, היום היינו במקום אחר ויותר חרדים היו מתגייסים. יואב לימור טען כי הסקרים מראים שלפיד יורד בסקרים. עופר שלח ענה, שהוא לא נבהל וטוען כי הם ממשיכים לעבוד ומאמינים כי “יש עתיד” תוביל.

בהמשך התראיין פרופ’ בעז גנו, מומחה  לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה, מנכ”ל ומייסד המכון למדיניות נגד טרור (ICT) וראש התוכנית ללימודי טרור וביטחון המולדת במרכז הבינתחומי הרצליה. גנור: “ישראל במצב מצוין וזה אירוע חריג ב-70 שנותינו. מדינת ישראל אלופת העולם בטיפול ביכולות של טרור. אם יש כישלון, זהו המצב בדרום. אין שקט בדרום כי יש שם מוטיבציה לטרור. טרור פרימיטיבי של בודד הוא קשה מאד לטרפוד. אמנם, הלוחמה ב’צוק איתן’ יצרה התראה והעובדה היא שעד היום לא השתקמו הפליטים בעזה”.

לדבריו, הגנרל אסיסי הוא לא חובב ציון, אך גם הוא מבין שהאויב האמתי שלו זה האחים המוסלמים. “יש תחושה כלל עולמית שהטרור הוא בלתי לגיטימי. העולם מאוחד בדעה זאת. דעאש הוציאה את כולם למלחמה נגד הטרור. החשש שלנו  שאם טרמפ יחשוב שישראל  עושה משהו שיפגום באמריקה “פירסט” הוא עשוי להתהפך עלינו. הרוסים הפכו לשריף של המזרח התיכון וזה מאיים על  אמריקה פירסט”.

הארוע נערך באולם התרבות של גבעת שמואל ובהפקת המתנ”ס העירוני