Site icon מקומונט גבעת שמואל

עורך דין ביטוח  – מדוע אנחנו צריכים לשכור עורך דין?

אחת התביעות הנפוצות ביותר, הן תביעות נגד חברות ביטוח. מדובר על מקרים בהם אנחנו רוצים לממש את הפוליסה שלנו. בין אם זה במקרה של תאונת דרכים ואז אנחנו רוצים לממש פוליסת ביטוח רכב, מקרה של אובדן כושר עבודה או כל מקרה אחר שמחייב מימוש פוליסת ביטוח חיים, או מקרים אחרים בהם אנחנו רוצים לממש פוליסה בעקבות מקרה של נזיקין וכדומה.

על פי רוב, התביעה מתבצעת כאשר אנחנו מגישים את מסמכי התביעה ומסמכים שמוכיחים שיש בעיה כזו או אחרים שבגינה אנחנו רוצים לממש את הפוליסה.

לא מעט אנשים בוחרים לבצע את התהליך בעצמם ולעבור אותו לבדם. לעיתים הם בוחרים לעשות זאת כך, מסיבות כלכליות, לעיתים הם בוחרים לפעול בעצמם מתוך גישה שאומרת, שאין להם צורך ממשי באנשי מקצוע שיעזרו להם.

כאן בדיוק מתחילה הבעיה. כשאנחנו עומדים למשפט, אזרחי או פלילי, אנחנו נשכור עורך דין שייצג אותנו. המקרה לא שונה כשמדובר בחברות ביטוח. אנחנו יכולים לייצג את עצמנו, אך אנחנו לא אנשי מקצוע ואין לנו את היכולות שמאפשרות לנו לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אנחנו בוודאי לא יכולים להשיג את אותן תוצאות כמו אנשי מקצוע.

מדוע עלינו לשכור עורך דין

צילום: pixabay

יש מספר סיבות מדוע נכון לנו לשכור את שירותיו של עורך דין ביטוח לצורך תביעה ולא לייצג את עצמנו.

ראשית, חברות ביטוח הרבה יותר חזקות מאיתנו, יש להן יותר משאבים, צוות גדול יותר, הרבה יותר ידע. אנחנו לא נוכל לעמוד מולן לבד. לכן נכון להיעזר באיש מקצוע שייצג אותנו.

שנית, הרבה פעמים זה נראה לנו פשוט וקל, יש פוליסה, יש הסכם, יש סעיפים שצריך לעמוד בהם. זה לא מדויק. כי חברת הביטוח תעשה הכל ותמצא כל דרך להסביר מדוע עלינו לקבל פחות ממה שמגיע לנו. עורך דין יוכל להתמודד עם הטענה הזאת.

שלישית, חברות הביטוח בונות כל חוסר הידע והתמימות של הלקוח. עורך דין ביטוח ידע למנוע מהן את זה.