Site icon מקומונט גבעת שמואל

עורך דין גירושין מומלץ

גירושין – הסטטיסטיקה לא משקרת

גירושין קורים בישראל חדשות לבקרים. לראיה, ניתן לראות את המספרים המדברים בעד בעצמם, והמעידים על שיעור המתגרשים הגבוה במדינת ישראל. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בעוד מדי שנה מתחתנים כ – 40,000 זוגות, מספר המתגרשים עומה על כ – 11,000 זוגות, כמעט שליש.

הקשיים הנלווים – נפשי וכלכלי

הזוגות לעיל, שהחליטו לעבור את הליך הגירושין, צפויים להתמודד עם תקופה לא פשוטה, אשר נובעת משתי סיבות עיקריות. ראשית, כפי שניתן להניח, הגירושין מביאים לקושי נפשי שאינו מבוטל. פירוק הזוגיות, המעבר למגורים עצמאיים וניהול משק בית לבד, מביאים לא פעם לשבר נפשי משמעותי.
לצד המשבר הנפשי, אשר דורש תעצומות נפש עצומות, עולה קושי כלכלי לא מבוטל. פרנסה של משק בית עצמאי, הכולל תשלומים שונים, וירידה בשיעור ההכנסות, מביא לא פעם אנשים לקושי ממשי.

הבחירה הנכונה – התייעצות עם עו”ד

לשם קבלת וודאות, ההמלצה העיקרית היא התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה. שימוש בשירותיו של עו”ד לענייני משפחה מומלץ יוכל לסייע לכם בפתרון שתי הבעיות. לעניין שני הקשיים לעיל, יוכל עורך הדין לוודא כי כל, או לכל הפחות חלק, מהנתונים שיכולים לסייע לכם, דוגמת משמורת ילדים וחלוקת זמני שהות, דמי מזונות ומדור, חלוקת רכוש ונתונים נוספים, ייקבעו בהתאם לדרישותיכם.

אז מה הדרך לבחור עורך דין לענייני משפחה? להלן הרשימה.

קרדיט: Freepik

עו”ד לענייני משפחה מומלץ – הדרך לבחור

בקיאות בתחום המשפחה והגירושין

הקריטריון הראשון, וייתכן שהחשוב מבניהם. עורך דין לענייני משפחה בפסיקות בתי המשפט ובחקיקה, ומכיר את הליכי הגירושין מבפנים ומקרוב, יכול לסייע במספר פרמטרים. ראשית, הוא יוכל למצוא את דרך הפעולה בהתאם לרצון הלקוח, בין אם לוחמני ובין אם מפויס. כמו כן, לאור העובדה שהדין האישי בישראל הוא היברידי, כלומר, חלקו בהתאם לדין הדתי, וחלקו בהתאם לאזרחי, הניסיון מקבל חשיבות מוגברת.

המלצות – ערובה לניסיון

על אף שדובר על פרמטר נפרד, המלצות מהוות מעין אסמכתא לפרמטר הראשון.. בין אם מדובר על המלצות פה לאוזן, הכרה מטעם גופי תקשורת שונים ואף ביקורות ברשתות, מומלץ לבחון באופן קפדני את המלצות המנוסים. כך תוכלו לדעת שלא רק אתם מתרשמים מעורך הדין שמולכם, אלא גם לקוחות נוספים.

תקשורת וכימיה – כי מדובר על הליך מטלטל

כאמור, אחד הקשיים המשמעותיים בהליך הגירושין הוא הקושי הנפשי. משכך, עליכם לבחון את טיב האינטראקציה ביניכם לבין עורך הדין עמו אתם נפגשים. בחנו האם מדובר על אדם מכיל ונעים, ומנגד מקצועי בעל עמדה ברורה ושקופה, שכן המטרה היא שתוכלו לשאול הכל ולקבל משוב עם חיוך, שכן בסופו של יום, מדובר על איש מקצוע שילווה אתכם תקופה ארוכה.

הילה וינטרוב, עורכת דין ומגשרת

אם כן, ראינו כי גירושין במדינת ישראל הינם שכיחים, ולאור הקשיים, יש חשיבות לבחירת עורך הדין. ראינו כי עורך דין גירושין מומלץ הוא כזה בעל וותק וניסיון, המלצות עשירות, ובעל יכולת לתקשר בצורה נעימה.