Site icon מקומונט גבעת שמואל

עושים מילואים? בקרוב תזכו למאות שקלים הנחה בארנונה

כבר שנים מדברים על זה – אבל עכשיו זה הופך להיות רשמי. תקנה חדשה תאפשר הנחה קבועה בארנונה למשרתי מילואים. במועצת העיר של גבעת שמואל נערכים לאשר את המהלך כבר בימים הקרובים

בעקבות תקנה שיזמו חברי הכנסת מטעם “הבית היהודי”, ובהובלתו של סגן שר הביטחון הרב אלי בן-דהן, אושרה בשבוע שעבר תקנה חדשה במשרד הפנים המאפשרת לעיריות, כל אחת בפני עצמה, לאשר חוקי עזר עירוניים המעניקים הנחות של עד 5% בארנונה למשרתי מילואים פעילים, כהגדרתם בחוק.

בגבעת שמואל, היה זה חבר מועצת העיר מטעם הבית היהודי, עדי גרוס, שלקח יוזמה ודחף את אישור התקנה גם במועצת העיר.

אתמול פנה עדי אל ראש העיר, על מנת שיעלה לסדר היום כבר בישיבת מועצת העיר הקרוב את מתן ההנחה למשרתים ועל מנת שיפעל לאישורה, לטובת כל תושבי העיר משרתי המילואים.

ראש העיר, יוסי ברודני, בעצמו מ”פ לשעבר ומשרת מילואים ותיק נרתם לטובת העניין ואף הורה לגורמי המקצוע בעירייה לפעול ולקדם את התקנה שתאפשר מתן הנחה בארנונה.

בפוסט שפירסם הבוקר, כתב ברודני:

מילואמניקים בגולן. בקרוב יזכו להנחה בארנונה?. צילום: אביחי טבק

“למילואימניקים באהבה!
…כמי שעשה במשך שנים למעלה מ- 90 יום מילואים בשנה וכמ”פ בחטיבת הצנחנים אני יודע את החשיבות להוקיר את משרתי המילואים, שעוזבים את המשפחות לימים ולילות רבים, בתנאים לא פשוטים, כדי להגן עלינו. כעיר שנמצאת במקום שני בארץ באחוז המשרתים במילואים ומקום ראשון בארץ באחוז הגיוס לצה״ל – את הערכים הללו של אהבת הארץ וההתנדבות למענה אנחנו שמים בראש סדר העדיפויות. ברגע שהחוק יאושר באופן סופי נהיה בין הערים הראשונות שנאמץ את החוק החשוב הזה שיתווסף להטבות שאנחנו נותנים בעיר לחיילים: הנחות באולם התרבות שלנו ובעסקים נוספים בעיר.”

מחבר מועצת העיר עדי גרוס נמסר: “אני שמח כי בעקבות פנייתי, ממש בקרוב תהיה הנחה בארנונה. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למען משרתי המילואים”.