Site icon מקומונט גבעת שמואל

עירוני אליצור גבעת שמואל אלופת מחוז דן בכדורסל

עירוני אליצור גבעת שמואל סיימו עונה מוצלחת במיוחד והוכיחו שוב, שגבעת שמואל היא עיר מרכז לחינוך ולמצוינות, כשקבוצת ילדים א’ וקבוצת נערים ב’ זכו באליפות מחוז דן בכדורסל ועלו לליגה לאומית.

כמיטב המסורת, ראש העיר יוסי ברודני, אירח את הקבוצות שזכו באליפות באולם המליאה של העירייה והעניק להם את צלחות האליפות. ראש העיר סיפר לשחקנים עד כמה הוא אוהב כדורסל ודיבר על חשיבות ההכנה למשחקים, הכוללים גם שינה וארוחה טובה ומאוזנת כמובן.

חנן הירשוביץ המנהל המקצועי של האגודה סיפר לראש העיר על העונה המאתגרת, שעברה על קבוצות האגודה בשל הקורונה והמלחמה, ועל ההצלחה הגדולה של שחקני הקבוצות ומאמנם עמיאל שתיבי, שהתעלו על עצמם ונתנו יותר מ- 100% כדי לזכות באליפות ולעלות לליגה לאומית. שחקני האגודה לא נשארו חייבים, וגם הם העניקו לראש העיר מגן הוקרה על הסיוע הרב, התמיכה והפרגון שלו לאגודה במשך העונה כולה.

שחקני ילדים א’ של אליצור גבעת שמואל
קבוצת אליצור גבעת שמואל נערים ב’

ראש העיר יוסי ברודני בירך את הזוכים המאושרים ואמר: “בני הנוער הנפלאים שלנו ממשיכים להצטיין ולהוביל בתחומים רבים והזכייה שלכם היום באליפות, היא הוכחה נוספת לכך שגבעת שמואל היא עיר מרכז לחינוך ולמצוינות. אבקש להודות לכל השחקנים המוכשרים שלנו, למאמן הקבוצות עדיאל שטיבי ולכל מי שפעל, סייע ועודד את השחקנים שלנו לאורך השנה, על מנת להגיע להישג ולמעמד המכובד הזה. המשיכו לעשות חיל ולהביא לעיר שלנו הרבה כבוד וגביעים”.