Site icon מקומונט גבעת שמואל

עיריית גבעת שמואל ממשיכה במגמה – מסיימת את הרבעון השלישי לשנת 2010 באיזון תקציבי מלא

גזבר העירייה, צחי פרץ, אמר: “גם בשנת 2010 העירייה מציגה ניהול מאוזן וצפויה לסיים את השנה הקלנדארית באיזון תקציבי.כידוע, בכל הנוגע לנושא הכספי ולניהול התקציב השוטף שלה, לעירייה יש תוכנית מסודרת ויעדים עתידיים מוגדרים וברורים”.
תמציתו של הדו”ח הרבעוני החיובי הינה המשך ישיר להתעצמותה הכלכלית של עיריית גבעת שמואל בשנים האחרונות. מתחילת 2008, צמצמה העיר גירעון בתקציב השותף שעמד על 6.5 מיליון ₪, זאת בנוסף לסגירתם של תברים (תקציבים בלתי רגילים) גירעוניים שעמדו על סך של 20 מיליון ₪. צמצום הגירעונות התקציביים האלו מעיד יותר מכל על איתנותה הפיננסית של העירייה, איתנות אשר תאפשר לה בעתיד להשקיע באופן משמעותי יותר ברווחתם של תושבי.
ראש העיר יוסי ברודני הוסיף: “עד כה הצלחנו לעמוד בכל היעדים התקציביים שהצבנו לעצמנו תוך פעולה לפי כללי המינהל התקין. העירייה פועלת ותמשיך לפעול באופן שקול בכספיו של משלם המיסים ותוציא כל שקל מקופתה לרווחתו של התושב בלבד”.
תפקידו של הדו”ח הכספי הוא להראות תמונת מצב עדכנית לגבי כל נכסיו הכספיים של הארגון. המטרה של הדו”ח היא לעזור לקברניטי הארגון לנהל את עתידו באמצעות שימוש מושכל במשאבים הפיננסיים שלו.