Site icon מקומונט גבעת שמואל

עכשיו זה רשמי: נחנך מרכז הפעילות והפנאי החדש של גבעת שמואל – “הבית השקוף”

בטקס שנערך השבוע, נחנך מרכז פעילות ופנאי חדש בעיר – “הבית השקוף”. הטקס התקיים בהשתתפותם של סגני ראש העיר, בני סומך ומשה מרר, יו”ר הנהלת המתנ”ס וחבר מועצת העיר מנחם צרויה, חברי מועצת העיר, מנהלת המתנ”ס שירלי אחיטוב, מנהל מחלקת הספורט סמו יצחק.

הבניין החדש שנחנך, מחופה ברובו בחלונות זכוכית שקופים ומכאן גם שמו. הוא בעל שתי קומות ומשתרע על שטח של כ-900 מ”ר, מעוצב ומודרני עם פיתוח סביבתי חדשני. “הבית השקוף” הינו שלוחה של המתנ”ס העירוני ובו מתקיימות פעילויות שונות כגון: כושר, תזונה, הרצאות, קורסים מקצועיים, ריקודי עם וכל מה שגורם לנו לחיות נכון וטוב.

הסלוגן הנבחר לבית השקוף הינו “לחיות נכון”, המהווה סיכום של כל הפעילויות שנמצאות בו. בבית השקוף  פועל גם הסטודיו “לחיות נכון” – מדובר ב-2 חדרי סטודיו מפוארים, לפי מיטב הטכנולוגיה העכשווית והאחרונה. בסטודיו מוצעים מטרייה רחבה של שיעורים: עיצוב, יוגה, מדיטציה, פילאטיס, זומבה ומיטב שיעורי הסטודיו הקיימים כיום בתחום עם מורים מקצועיים.

הבית השקוף בגבעת שמואל. צילום: דוברות העירייה

הכניסה לכלל השיעורים חופשית ברכישת מנוי אחד והם מתקיימים לאורך היום. הבית השקוף מצטרף לשורת מבני ציבור חדשים שעיריית גבעת שמואל בנתה בשנה האחרונה בעיר: “הבית הירוק”, אולם ספורט עירוני חדש ואודיטוריום, מרכז יום לקשיש, שלב ב׳ של התיכון החדש, גינות חדשות, פארק חדש ועוד.

ראש העיר יוסי ברודני: “עיריית גבעת שמואל ממשיכה כל העת, לפתח את העיר ולהקים מבני ציבור חדשים לרווחתם של כלל התושבים. כעיר מקדמת בריאות, אנו שמים דגש רב ומחנכים את ילדינו – כבר מגיל צעיר, לאורח חיים בריא. בגבעת שמואל ישנה אוכלוסייה גדולה של אנשים בוגרים המקיימים אורח חיים גדוש ומלא בפעילויות שונות, והבית השקוף יוכל להוות עבורם מרכז מלא בפעילויות ספורט שונות ומגוונות”.