Site icon מקומונט גבעת שמואל

על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים מערכת כיבוי אש לעסק?

מערכות לכיבוי אש נועדו להגן על העסק שלכם מפני הסכנה של שריפה, שעלולה לגרום לסוגים שונים של נזקים, ובמקרים קיצוניים אף להשבית אותו כליל. מערכות אלו נועדו לזהות חום, עשן ואינדיקטורים נוספים לכך שיש שריפה במתחם. שריפות יכולות לכלות הכל תוך דקות ספורות, לכן כל שניה חשובה. ככל שהמערכת שתבחרו תהיה יותר איכותית ומותאמת לעסק, כך האבטחה וההגנה שהיא תספק תהיה גדולה יותר.

בעת בחירת מערכת כיבוי אש, קחו בחשבון את הדברים הבאים

מכיוון שקיימים סוגים שונים של מערכות כיבוי אש, עליכם לעשות מעט שיעורי בית, בדרככם לבחור את המערכת הטובה ביותר עבור העסק שלכם. שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

בנוסף עליכם גם להכיר את תקנות כיבוי האש הנוגעות להתקנת מערכות כיבוי וגילוי אש בעסקים, כדי שהמערכת תענה גם על הקריטריונים שמוגדרים ונדרשים על פי חוק.

תמונה: יחצ

הכירו את סוגי המערכות שיש בשוק

ישנם סוגים שונים של מערכות כיבוי וגילוי אש ועליכם לבחור את הסוג הנכון והמתאים ביותר לעסק שלכם ולדרישות החוק. כדי לעשות זאת עליכם קודם כל להכיר את האופציות השונות. אפשר לתאם פגישת ייעוץ עם חברה מקצועית שמתמחה בנושא, כך היא תוכל לפרוס בפניכם את האפשרויות שמתאימות לצרכים שלכם, תמליץ על הבחירה המתאימה ביותר ולכם יישאר רק להחליט.

אתם יכולים גם לעשות שיעורי בית בעצמכם וללמוד על סוגי המערכות השונות שקיימות בשוק, כדי להגיע למעמד הבחירה כשאתם עשירים בידע הנחוץ. בכל מקרה, מומלץ תמיד להוסיף מאשר לצמצם ולבחור במערכת שמשלבת אלמנטים שרק יעצימו את ההגנה על העסק שלכם.

בחירת החברה המתאימה

היכרות עם מערכות שונות לכיבוי אש לעסק היא הכרחית, אך לא פחות הכרחי לבחור בחברה מקצועית שמספקת את השירותים הללו לעסקים. בנושא כמו בטיחות באש, אף פעם לא כדאי לעגל פינות, אתם רוצים להיות בטוחים שתגיעו לבחירות הכי נכונות ושהעסק שלכם יהיה כמה שיותר מוגן. לכן שימו לב שהחברה עובדת עם כל האישורים הנחוצים, שהיא מציעה לכם את מעטפת שלמה של שירותים ושהמערכות שלה עומדות בכל התקנים ודירוגי הבטחות.

*נכתב באדיבות אמין הנדסת אש – מומחים למערכות כיבוי אש.