Site icon מקומונט גבעת שמואל

על מה חשוב להקפיד כאשר מזמינים שירותי הדברת מזיקים, מכרסמים, פשפש מיטה וטרמיטים?

כידוע, בחודשי הקיץ החמים מתחילים להגיע לעתים קרובות יותר מזיקים ומכרסמים שונים בבית וזה וודאי גורם לחששות, תחושות של אי נוחות ואולי אפילו גועל וסלידה. זה הזמן לבצע עבודת הדברה יסודית ומקצועית על מנת להרחיק, למגר ולנצח את תופעת הבלתי רצויים- המזיקים השונים.

כמובן על מנת לבצע את מגוון שירותי ההדברה, תמיד מומלץ להזמין חברת הדברה מקצועית ומיומנת לשם כך. מקצוע ההדברה הוא מקצוע שדורש לא רק ידע עצום, מיומנות ניכרת וניסיון רב ורחב – מקצוע זה בשל היותו מבוסס על שימוש בחומרי הדברה מסוכנים ובאמצעים לא שגרתיים – מחייב זהירות יתר וחשיבה עמוקה. חברות הדברה חייבות – לקבל את עובדיהן רק לרחק לימוד מעמיק של קורסים מקצועיים וכמובן לא להרפות את ידיהן והמשיך לחייב את הצוותים בהשתלמויות מקצועיות מפעם לפעם ובמיוחד בלימודי הכשרה ופיתוח של השתלמויות מקצועיות והיכרות עם שיטות הדברה חדשניות. בנוסף חשוב לדרוש מכל חברות ההדברה להיות תחת מעקב ופיקוח צמוד מטעם גוף ממשלתי- לרוב רישיון עבודה מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

תמונה: pixabay

כך רק אנשי מקצוע המתמחים בהדברה של פשפש המיטה והתיקנים, מוכשרים ומיומנים שעוברים מפעם לפעם גם הכשרות מקצועיות ומחזיקים היתר מיוחד לעבודה עם חומרי הדברה מסוכנים יוכלו לבצע את העבודה באופן המקצועי, היעיל והזהיר ביותר. ואולם היום ישנן שיטות הדברה רבות בשפע של סוגים ושל סגנונות, ואולם אם נרצה לפשט את הדיון, על מנת להגיע למסקנה הרצויה, ניתן לומר בוודאות, כי בהחלט אפשר לסמוך על צוות המדבירים שיגיעו ויכריעו, באילו חומרים להשתמש- סוג, מינון, כמות וכמובן- רמת פיזור ומיקומה. כמו כן, חשוב לזכור ולהקפיד על חומרי הדברה המגיעים גם אם בצורת אבקה, נוזל, גרגירים מוצקים ועוד- הם לרוב חומרים שנועדו לקטול. רק מדביר מוסך מודע לחידושים בתחום ופועל לפי הנחיות של שמירה על סביבה ועל בריאותם של בני האדם הקרובים לפעולת ההדברה .

כמובן כאשר יש צורך בשירותי חברת הדברה מקצועית ומוסמכת – יש חובה לבצע סקר שוק על מנת להכיר את סדרי הגודל של מחירים וטווחים ראויים לעבודה הנדרשת.