Site icon מקומונט גבעת שמואל

עם החזרה לבתי הספר: גם מיזם “נשק וסע” חוזר

כולנו מכירים וחווים את עומסי התנועה ליד בית הספר מדי בוקר. בגבעת שמואל אימצו גם השנה את “נשק וסע” פתרון סיוע לילדים המגיעים ברכב עם הוריהם לבית הספר בבוקר שמסייע לצימצום עומסי התנועה ומאפשר לתלמידים להגיע בבטחה.

על מנת להבטיח את שלומם ובטיחותם של ילדי העיר עם שובם השבוע חזרה לבתי הספר לאחר חופשת החנוכה, יזם המטה לבטיחות בדרכים של עיריית גבעת שמואל, את מבצע “נשק וסע”. במסגרת המיזם הורים אשר מסיעים את ילדיהם לבית הספר, מורידים את ילדיהם בפתח, נפרדים מהם וממשיכים לנסוע – “נשק וסע”. הורים מתנדבים עוזרים לתלמידים לרדת מהאוטו ולהיכנס לשטח בית הספר

המיזם הושק תחילה בבית הספר יגאל אלון בעיר, וזאת לאחר היערכות מוקדמת של ההורים והילדים, אשר שמחו לקחת חלק בפרויקט חשוב זה. במפרץ החניה הסמוך לשער בית הספר, הוגדר אזור המכונה “נשק וסע”, המיועד להורדת הילדים בבטיחות ובמהירות. מנהל בית הספר יגאל אלון, נועם אהרוני, יו”ר הנהגת ההורים בבית הספר מירב שולנר וחברות ההנהגה – ורדה צבילה, עדי ישי ומיכל גרינבלט, נרתמו למשימה חשובה זו וגילו מעורבות מלאה ומרשימה להצלחתו של המיזם.

מתנדבי המטה העירוני לבטיחות בדרכים, יחד עם הורי ותלמידי בית הספר יגאל אלון, חילקו בנוסף, ריחניות לכלי הרכב השונים ותלו שמשוניות בסמוך למתחם בית הספר עם הסיסמא המלווה את הקמפיין הארצי של הרלב”ד – “סע לאט יותר, לא מתים מזה”.

מי שיזמו וליוו עוד את המיזם העירוני, הן חברת מועצת העיר ויו”ר הוועדה העירונית לבטיחות בדרכים, הגב’ מיכל נתנאל ומנהלת מטה הבטיחות הגב’ מיכל יעקובובסקי, שהודיעו כי בכוונתן להרחיב את הפעילות החשובה הזו, גם לשאר בתי הספר בעיר ואמרו כי אין סיפוק גדול יותר עבורן מלראות את התלמידים, מתחילים  את הבוקר בחיוך ונכנסים לבית הספר באווירה טובה ובטוחה.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני מסר: “המיזם בעיקרו מושתת על דוגמא אישית ומנהיגות הורית שהן אבני הדרך החשובות והמשפיעות ביותר על ילדינו. להתנהגות ההורים בכביש יש השפעה מכרעת על חינוך הילדים לבטיחות בדרכים ולכן אני קורא לכולם לשמור על תרבות נהיגה זהירה ובטוחה. ברצוני להודות לכל מי שלקח חלק במיזם חשוב זה, כי רק יחד בכוחות משותפים, נוכל להמשיך לשמור על סביבה בטיחותית עבור ילדינו”.